17 daagse rondreis Slovenie/Kroatie

Hoi,

Wie is nog meer van plan om de 17 daagse rondreis Slovenie/Kroatie van do it reizen te boeken? Ik (23 jarige meid) ben van plan om van 17 juli t/m 2 augustus te gaan. Wie weet zouden we dan voorafgaand al wat nader kennis kunnen maken. Ik ben benieuwd.

Groetjes

hoi …

Slovenie/Kroatië zijn zeker leuke landen. Dus wat dat betreft zou ik wel zo’n reis willen maken meet do it. Maar ik wil graag nog meer landen zien en wat meer mijn eigen gang kunnen gaan. Dus eigenijk ben ik meer op zoek naar ene reisgenootje die met mij door voornamelijk oost europa wil gaan rondreizen. Misschien vind jij dat ook wel wat??? Ik heb ook een oproepje geplaatst op deze site (onbezorgd rondreizen door (oost) europa), dat kun je even lezen.

susanna (23 jaar)

hoi,

ik heb je oproep gelezen. Ik moet je teleurstellen. De manier van reizen(openbaar vervoer en eventueel liften) spreekt mij niet echt aan.

Succes met het vinden van een reisgenootje.

hoi ik ga deze zomer normaal naar montenegro,miss kan ik men reis een andere wending geven en meegaan met jou.likkt jou dit iets laat me dan gerust iets weten op denmeyke@hotmail.com

Hoi lovetravelling,

ik ben van 11 juli tot 23 juli in kroatie. Het wordt een vakantie met afwisseling tussen cultuur en ontspanning. Voorlopig heb ik nog geen concrete plaatsen maar ik wil zowel het binnenland als de kust bezoeken. Het zou leuk zijn moesten we ergens elkaar kunnen ontmoeten op de reis. Wat zijn jouw plannen?

je kan me mailen op
musiclover1976@hotmail.com

Tot gauw,
Raf