13 april 3mnd thailand, maleisie!!!

ik ben sas, 26 jaar oud uit Utrecht.
13 april vertrek ik naar thailand heb er erg veel zin in, omdat ik in de warmste periode aankom wil ik eerst het hele kust gebied afreizen en een stuk van maleisie zien, enz wie gaat er ook rond die periode naar thailand en heeft zin om een paar dagen of langer met mij rond te trekken zodat we samen wat ervaring kunnen op doen!!!

mail [EMAIL=“s_buysman@hotmail.com”]s_buysman@hotmail.com

Hey Sas,

Ik kan helaas niet met je mee, zou echt wel heel graag willen, maar las dat je misschien ook naar Maleisie wil gaan. Heb daar drie maanden gezeten en het is echt geweldig! Heel veel plezier in ieder geval!

Groetjes Mijke

Hoi Sas!

Ik zit nu in Yogyakarta, Indonesie, en wil vanaf begin mei 9 weken gaan rondreizen door Indonesie en Maleisie. Ben denk ik half mei dan in Kuala Lumpur om West-Maleisie te zien en daarna de oversteek te maken naar Maleisisch Borneo. In principe reis ik alleen, maar een reismaatje vind ik alleen maar beter!

Misschien dat we een deel oid in Maleisie kunnen combineren? Ik ben overigens 24 en heb in Groningen gestudeerd. Als ik terug kom in NL moet ik aan de serieuze baan ;-)!

Ben benieuwd!

Groetjes, Celine

[EMAIL=“celine_brink@hotmail.com”]celine_brink@hotmail.com