1 of 2 jaar werken en wonen in australie, vertrekken omstreeks november 2016

Hallo!

Ik ben Nadieh, 28 jaar en woon in Amsterdam. Ik wil graag voor 1 of 2 jaar wonen en werken in australie en zou het leuk vinden om samen met iemand te starten en wie weet als het goed klikt samen dit avontuur te beleven. Ik wil graag rondtrekken en zoveel mogelijk zien van het prachtige landschap daarnaast ben ik zeker ook in voor een feestje! Mijn plan is om rond november te vertrekken, lijkt het je wat? Stuur mij dan een bericht!

Groeten Nadieh

Heey,

Ik ben Iyor en ik ben bijna 23 jaar. Ik wil eind 2016 ook naar Australie. Ik begin de eerste week met een reisbureau die mij helpt om een aantal zaken te regelen daar. Maar daarna ben ik alleen en dit vind ik toch nog wel een beetje eng, aangezien dit mijn eerste reis is! Ik begin in Sydney en als jij in de buurt bent, dan zou ik je graag willen ontmoeten om te kijken of het klikt en wij samen kunnen reizen:hippie:

Toedels

Hoi iyor! Sorry voor mijn late reactie! Lijkt mij leuk om samen te reizen. Alleen begin ik in Melbourne want daar is een ex klasgenoot van mij die daar al een jaar zit en mij het een en ander uit zal leggen. Heb jij je reis al geboekt? Waar woon je? Misschien is het leuk om eens af te spreken. Groeten nadieh

hoi Nadieh!

Jou idee is mijn idee, wil ook rond die tijd vertrekken en een jaar werken reizen door australie maar wil ook zeker me rust hier en daar pakken en te genieten van mijn vrijheid. Nieuwzeeland staat ook nog op mijn verlanglijstje en zou hier 3 maanden willen rond reizen zonder te werken. Ben nu begonnen met uitzoeken van alles, komt stiekem toch veel bij kijken. heb goed gespaard maar wil zeker een buffer opbouwen door te werken in australie en me handjes wel te laten wapperen.

Misschien kunnen we elkaar helpen

groetjes

He Roy, mijn plan is inmiddels wat gewijzigd. Ik ga in de eerste week van okt naar australie (cairns) en reis dan voor een maand samen met iemand. Waar kom je vandaan? En staat voor jou november vast? Groeten Nadieh

[quote=“Nadieh87, post:5, topic:157865”]

He Roy, mijn plan is inmiddels wat gewijzigd. Ik ga in de eerste week van okt naar australie (cairns) en reis dan voor een maand samen met iemand. Waar kom je vandaan? En staat voor jou november vast? Groeten Nadieh[/QUOTE

Nee staat niks vast ik wil tussen okt en november vertrekken. Stuur me anders een e-mail dan houden we contact. Roy__0@hotmail.com

Je kan me ook toevoegen op facebook nog makkelijker: Roy baksteen