Ik vertrek 30 januari naar bangkok, om 1 februari aan een reis te beginnen… Doe mee met een reis van activity international… 3 weken reizen en dan 4 weken in een weeshuis werken. Ik heb veel vrij daar, en de laatste week wil ik graag reizen… Dat zou vanaf 21 maart zijn.
Zijn er mnensen die deze reis ook gaan doen? Of misschien dan in centraal thailand zijn en die wat Nederlands gezelschap bij reizen wil??
Laat iets horen ben 22 jaar, en doe de opleiding SPH- HBO. Zit in mn derde jaar en doe een minor dus die ik zo heb ingevuld.
Lees dat jij in Thailand bent in februari en maart…Ga jij met een groep, gepland reizen? En waar ligt dat weeshuis?
Ik reis in februari ook die kant op. Ik begin in Thailand (Bangkok) blijf daar een aantal dagen en reis dan door naar Cambodja, en dan eventueel nog Vietnam. Rond 22 maart kom ik terug in Bangkok, en blijf daar nog aantal dagen om vervolgens naar ons kikkerlandje te vliegen…Tot wanneer blijf je in Thailand?
Wat cool! Ik ga dus 1 feb aan die reis beginnen, dat is in een groep met activity international… Een soort van orientatie, tempels, jungle, reizen. En daarna nu in een weeshuis rondom Singburi. De weekenden heb ik vrij, en dus vanaf 21 maart heb ik nog een week over om te reizen! Dus ik blijf tot 26 maart.