Zweden

Hallo vriendjes en vriendinnetjes

Ik wil deze zomer (liefst 1ste of 2de week van juli) heel graag naar Stockholm een vroegere Erasmus vriendin bezoeken.
Maar een vlucht is nogal duur vind ik. Ik beschik niet over een auto, maar heb wel een rijbewijs.

Is er iemand die ook richting Zweden of Stockholm wil gaan en een auto heeft?
Hoe meer toffe mensen, hoe goedkoper - benzine delen! :slight_smile: Er kan zo ook regelmatig geswitcht worden voor het rijden. Ik wil er ook wel een mini roadtripke van maken, ook altijd fijn!

Hopelijk kan dit een leuke reis worden met nieuwe ervaringen!

Groetjes
Laura

o een roadtrip klinkt niet verkeerd. Ik wil zelf heel graag nog naar Zweden, naar Göteborg en Stockholm! Het probleem is dat ik zelf geen auto en rijbewijs heb maar ik meld me wel graag aan als reispartner!

wel naar zweden vandaag niet naar stockholm helaas

Heb je ook een vliegticket gezocht via Ryanair?
Vanaf Eindhoven of Dusseldorf vlieg je niet duur naar Skavsta, vanaf daar nog een stukje met de bus en je zit in hartje Stockholm!

Ben zelf ook een keer met Malmo Aviation gevlogen, dat was vanaf Brussel…
En als je op tijd boekt kan ook SAS voordelig vliegen zijn.

Als je met de auto gaat, hou je dan ook rekening met de tol voor de bruggen en/of kosten voor de bootovertocht?

Mocht je meer info willen over welke mogelijkheid dan ook, laat het maar weten! Ben zelf vaak zowel met de auto (en boot en brug) als met het vliegtuig naar Zweden geweest, dus ook specifiekere info kan ik je geven :wink:
En eind juli ga ik zelf weer met het vliegtuig.

Succes!

rij regel,matig naar zweden maar weet meestal pas een paar uur van tevoren dat ik erheen moet