Zweden kano enof hike 9-24 juli 2017

Gegroet daar

Ik ben al eventjes aan het zoeken, contacten leggen en het regelen voor mijn zomerreis naar Zweden. Gisteren zijn de vliegtickets geboekt (Ryanair maakt het heerlijk goedkoop zodat het lowbudget kan worden in het toch duurdere Zweden)

Periode: 9juli / 16 juli - 24 juli 2017

Eerste 5 dagen wil ik kanovaren. Ik heb al contacten gelegd dat het met wildkamperen maar ook met voorzieningen langs enkele stops en variabel oppikplaatsen als het zou tegenzitten (het weer, omstandigheden enz)

Daarna hiken met backpack de bergslagsleden.se zou ik wil wandelen. Is in etappes van 14 tot 24 km per etappe met telkens wel wat bewoning als vertrekpunt per etappe = biedt mogelijkheid om daar eens in b&b of zo te overnachten, ook al zou ik merendeel toch ook willen wildkamperen daar. Niet teveel supermarkten leegplunderen daar (kan wel eens maar dat maakt het weer duurder) maar vooral met die kant-en-klare-zakjes die je hier in decatlon/as adventure kunt kopen.

Wie? We zijn reeds met drie personen: twee kerels (30 en 36) die beide items doen en dus 9 juli vertrekken. Een dame (ook rond de 30) komt achterna 16 juli voor enkel het hikinggedeelte.

Als er nog mensen geïnteresseerd zijn deze redelijk low-budget (maar je beslist zelf hoe je wilt eten en overnachten natuurlijk) reis willen meedoen, reageer, dan zien we wel verder. Tickets Ryanair staan op dit moment goedkoop maar die prijzen veranderen natuurlijk snel.

Groeten, Donald