Zuidoost Azië

In de loop van 2007 wil ik (m,30) graag voor ongeveer 4 weken naar Zuidoost Azië. Ik ben op zoek naar een enthousiaste reisgenoot of reisgenote. Ik denk aan een bestemming als Laos, Cambodja, het noorden van Vietnam, Maleisië (Borneo) of Indonesië. Maar andere leuke ideeën zijn ook welkom. De definitieve bestemming(en) en reistijd natuurlijk in overleg. Lijkt het je wat om mee te gaan? Stuur een mailtje: [EMAIL=“b76@live.nl”]b76@live.nl !

Ha Bart,

Mmm klinkt goed die plannen die je hebt! Zijn ze al definitief? Ben je al vaker in dat soort landen geweest? En hoe wil je gaan reizen? Heb je al een route of dingen die je graag wil zien?

Ik ben in 2006 terug gekomen van een reis door Australie, Nieuw Zeeland en Thailand. Ik heb helaas mijn reis eerder moeten afbreken maar was anders ook zeker van plan om deze landen te ontdekken! Dus wie weet dit jaar?! Een nieuw jaar met nieuwe kansen…

Laat eens wat van je plannen horen, lijkt me leuk!

Groetjes Renate

Hey!

Ik ga begin mei 7 weken door China trekken. Misschien lijkt dit jou ook wat? ik ben een gezellige meid van 23 jaar. Ik hoor het wel van je!

Groetjes Mo.

Hey!

Ik ga begin mei 7 weken door China reizen. Misschien lijkt dit jou ook wat ? Ik ben een gezellige meid van 23 jaar. Ik hoor het wel van je!

Groetjes Mo.