Zonvakantie Egypte Nuweiba mrt '08

Hallo allemaal,

Bij deze een oproep voor 1 of 2 reisgenoten naar Nuweiba Egypte. Ik zou graag op 4 maart 2008 voor 14 dagen weggaan en weet al naar welk hotel. check maar ff op: De mooiste reizen voor de beste prijzen bij VakantieStunt.nl

Ik wil dan zelf 1 week in Nuweiba blijven om te genieten van de zon en het prachtige water van de Rode Zee. Ik zou dan eindelijk eens goed willen leren snorkelen. Daarna wil ik de ferry boot nemen naar Aqaba om daar een vriend van mij te bezoeken in Wadi Rum. Dus ik check niet uit het hotel in Nuweiba. Na mijn uitstapje in Jordanie kom ik dan weer terug naar Nuweiba. Ik denk zelf dat het leukste is als er 2 vriendinnen reageren zodat je niet alleen zit als ik weg ga.
Ik heb het meest met beetje sportief ingestelde meiden, die respect hebben voor de cultuur van een land en zich daaraan kunnen/willen aanpassen. Leeftijd is voor mij niet belangrijk, ik ben zelf 33 jaar.
Reden waarom ik dan geen trip naar Aqaba boek, is omdat er geen pakketreizen worden aangeboden naar Aqaba, en omdat een ticket nog duurder is dan een pakketreis Nuweiba.
Reden om reisgenoten te vinden is er dan ook 1 om de kosten beperkt te houden en ook om nieuwe mensen te leren kennen. En wie weet als het klikt meer mee op vakantie te gaan. Zuid-Amerika staat nog op mijn verlanglijstje, net zoals De Verenigde Arabische Emiraten, en een Egypte Nijl Cruise…u name it! Ik hoop op jullie reacties…

Groetjes Linda