Zoek reis gezelschap voor periode van 10 okt tot 30okt en van 15 nov tot 28nov, zonnige bestemmingen zoals Marokko (Agadir) Turkije, Tunesië en Egypte. (zou 10tot 14 dagen in okt en 1wk in nov )
Hoi , Ben een man die vrienden zoekt voor een leuke vakantie. Ben 48,174,69, gn baard,gemiddelde lichaamsbouw. Woon in Gent; manager. Werk dagelijks met jonge mensen en hierdoor voel ik me nog steeds jonger of k ben. Ben iemand met luisterend oor, sta open voor alle meningen. Ga 3 x per jaar op reisje, door herstruktureringen is het me dit jaar nog niet gelukt, en wil ik er nu dubbel van genieten. Een vakantie,reis is dan ook de eerste dagen lekker genieten van zon zee strand, daarna excursies, de omgeving verkennen en het land. Na dit alles 'savonds een stapje zetten, in een lokale disco, of een cafeetje ontdekken en er de cultuur van het land opsnuiven. Indien nog interesse, wats je leeftijd, mss foto, hoe zie jij je vakantie en reis?
Je kan hier bericht nalaten of mailtje sturen naar " [EMAIL=“Reisvrienden@hotmail.com”]Reisvrienden@hotmail.com".
Groetjes
![]()