Zomervakantie - 2015 (Genieten en Feesten)

Bij deze ga ik toch nog een tweede poging wagen. Omdat mijn zomervakantie nog helemaal leeg staat qua plannen, wil ik toch eens kijken of het me lukt om hier mensen te vinden die in hetzelfde geïnteresseerd zijn.

Mij maakt 't qua bestemming niet uit, als het maar heerlijk warm is. Met voorbeeld aan Griekenland, Spanje, Italië of Portugal. Normaliter ga ik altijd met een vaste groep op vakantie, maar gezien hun interesse compleet in Amerika ligt sta ik er op dit moment alleen voor. Mijn doel op vakantie is gewoon ronduit genieten van het weer en feesten. Ook sta ik open voor extra dingen zoals jeepsafari’s of boottochten o.i.d.

Mocht je interesse of vragen hebben, stuur gewoon een berichtje.

PS:
Zelf zou ik - voordat ik kies om te gaan met iemand/of meerdere - diegene willen ‘kennen’. Want als de klik er niet is, gaat de vakantie ook niet echt soepel verlopen. Daar kun je me ook mee lastigvallen in m’n inbox of wellicht mailen/facebooken. :smiley:

Heee, hoe oud ben je? heb je zin in een feestvakantie naar bijv. kos of mallorca? voor ong. 2 weken. ik kan 25 juni t/m 10 juli of van 4 augustus t/m 17 augustus. ik ben een man van 23 jaar. ben 4x op een feestvakantie geweest en wil wel nog een keer als je interesse hebt stuur dan maar een berichtje mij facebook is bastiaan sniper