Zomerjobs.nl - Samenwerking

Goedemiddag,

Ik probeerde zonet een mailtje te sturen naar Masha (masha@wereldwijzer.nl) maar deze krijg ik direct terug als ‘onbestelbaar’ (zie foutmelding onder)

Bestaat dit e-mail adres niet meer en kan ik met iemand anders contact opnemen in dat geval?

Foutmelding:

Bronserver: iron3.routit.net

masha@wereldwijzer.nl
[2a00:1450:400c:c05::1b] #<[2a00:1450:400c:c05::1b] #5.0.0 smtp; 5.1.0 - Unknown address error 550-"5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist. Please try
5.1.1 double-checking the recipient’s email address for typos or
5.1.1 unnecessary spaces. Learn more at
5.1.1

Contact met mij gaat trouwens het makkelijkst via bart@zomerjobs.nl, bedankt voor je reactie!

Beste Bart,

Dank voor je bericht. Graag stel ik me aan je voor: Paul Heijmering, sinds kort de nieuwe coördinator samenwerkingen van Wereldwijzer, opvolger van Masha.

Waarmee kan ik jullie helpen? Er zijn bij ons diverse mogelijkheden, van banners tot aan zichtbaarheid in nieuwsbrieven. Ik hoor graag!

Vriendelijke groet,

Paul Heijmering
T 06-41024389
E samenwerkingen@wereldwijzer.nl

*Bart, ik heb mijn antwoord ook even hier op het forum geplaatst, dan heb je het altijd bij de hand!
*
Hallo Bart,

Dank voor je bericht. Ik begrijp dat je snel moet schakelen. Ik zie dan ook wat snel opleverende opties voor me:

1. sticky in het Wonen en werken in het buitenland Forum

Kijk bv bij http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=156427 van Joho.nl<http://Joho.nl>. Zij hebben hun oproep echter tussen de andere threads staan, toch echter 85 views in twee weken tijd. Ik kies dit Forum boven Frankrijk, omdat m.i. jongeren sneller zoeken op ‘werken’ dan op de locatie. Kan wat mij betreft ook voor 2 maanden ingesteld worden.

1. een full banner bovenaan

Met zo’n grote banner over het gehele forum bereik je alle bezoekers van Wereldwijzer Reisforums op een opvallende manier: met de gele tekstbalk wordt een plaatje, titel, tekst en link getoond op elke pagina van het forum, het reismagazine en de reisblogs. Kan per week ingesteld worden.

1. de interne mailing (doelgroepmailing)

Hiermee geef je aan welke doelgroep je wil benaderen en wij sturen deze mensen een persoonlijk bericht via het forum. Het is dus geen nieuwsbrief advertentie. Je stelt zelf het bericht op maar wij zijn de afzender. Daardoor komt het bij de ontvanger over als een vraag vanuit Wereldwijzer. dat wordt gewaardeerd en niet als spam ervaren. Dat kost je 15 cent per mailadres + 30 euro eenmalige instelkosten.

1. een ad in de nieuwsbrief Studie en stage in het buitenland of Frankrijk

Dit kan, kost je 80 euro per advertentie per nieuwsbrief. Maar ik vraag me af of je daarmee bereik hebt. In mijn beleving goochelen jongeren en komen ze door onze goede indexering snel op het forum. Ze gaan dan snuffelen en komen bij werken in het buitenland. Als je daar in de spotlight staat, heb je grote kans op succes.

Je zou nog aan een videoboodschap kunnen denken, rechts bovenaan. Dan heb je meteen veel bekijks, omdat niemand dat nog doet. Zo’n banner kost ook 40 euro er dag + 30 euro eenmalige instelkosten, maar dan moet je wel een video klaar hebben liggen.

Ik hoor graag van je, leuk om te kijken of we je zo kunnen helpen aan goede medewerkers!

Met vriendelijke groet,
Wereldwijzer Reisforums