Zomer au-pair

Ik ben een meid van 17 jaar bijna 18 en doe een opleiding op het grafisch lyceum utrecht. dit is een erg creatieve opleiding en heb het hier erg naar mijn zin ik leer o.a teksten opmaken en mediautingen zoals flyer en folders ontwerpen. in mijn vrije tijd doe ik al 3 jaar aan oppassen en wil eigenlijk niks anders meer, want vind het geweldig om kinderen te vermaken en ze blij te zien. ik heb 3 adresjes waarvan bij 1 adresje ik elke week een paar keer gaa oppassen. omdat ik bezig ben met mijn opleiding kan ik helaas niet voor een langere tijd ergens aupair zijn. maar als ik klaar ben wil ik dit heel graag voor een jaar gaan doen omdat ik kinderen geweldig vind en ik graag iets van de wereled wil zien. gelukkig heb in zomervakantie en dus vrij van rond 10 juli tot 1 september en wil graag in de zomer oppassen. dus als u nog opzoek bent voor in de zomer om die paar maanden te komen gaat dan over juli en augustus. dan hoop ik dat u reageerd en wacht ik op uw reactie. het lijkt mij erg leuk.
groetjes amy