Zijn er Aupairs in Londen, aankomende oktober?

Hoi!

Ik ga aankomende oktober naar Londen om daar voor een aantal maanden als aupair te werken. Ik vroeg me af of er andere mensen zijn die ook in die periode richting Londen gaan (of er nu al zijn natuurlijk ;))?! Ik heb namelijk vrij veel vrije tijd om Londen te ontdekken en samen met anderen is dat natuurlijk leuker dan alleen! Als het je leuk lijkt om een keer iets te gaan drinken, winkelen, Londen te ontdekken dan hoor ik het graag!:slight_smile:

Xxx Ghislaine

Hoi, zelf ga ik er niet zijn, maar ben vaak in London geweest op vakantie. Heerlijke stad vind ik het!

Ben je er zelf al eens geweest? Tips kan ik je wel genoeg geven, maar je gast gezin ook wel hoor :wink:

Succes in ieder geval! Hopelijk krijg je nog reactie van mensen die er ook zitten (of komen) en als je nog vragen hebt, sta ik voor je klaar.

Groetjes
Nathalie

Hai Ghislaine!

Wat leuk om je berichtje te lezen! Ik ga halfoktober ook naar Engeland als au pair en had hetzelfde idee als jij. Ik zit niet in Londen, maar hoop er wel heel vaak heen te gaan in de weekenden en mensen te ontmoeten! Ik zit namelijk in een plaatsje tussen Londen en Brighton (ong. een uurtje met de trein). 18 oktober ga ik met een vriendin naar Londen, de 21e begin ik bij mijn gezin. Wanneer begin jij? Zullen we elkaar ook op de hoogte houden over meer andere au pairs die we miss vinden ;-)?

Liefs,
Amber

Heey!:slight_smile:

Wat leuk dat je ook als aupair gaat werken! Voor hoelang ga je, en hoe heb je je gezin gevonden? Ik ga rond 10/13 oktober denk ik, ik moet nog even kijken wanneer het het voordeligst is om te vliegen:P Het lijkt me hartstikke leuk om een keertje af te spreken in Londen, heb er nu al zin in!:smiley: Ja lijkt me een goed plan, hoe meer zielen hoe meer vreugde!:slight_smile: Dit is mijn e-mail adres: [EMAIL=“super_ghi@hotmail.com”]super_ghi@hotmail.com dan kunnen we mailen en elkaar op de hoogte houden van onze voorbereidingen etc.:stuck_out_tongue: Lijkt me leuk om wat van je te horen!:slight_smile:

xxx

Hoi Gislaine,

Ik weet niet of je nog in Londen zit maar over een weekje ga ik er ook heen als au-pair en zou het leuk vinden om ook mensen te ontmoeten, dus als je er nog bent!

groetjes, bente

Hoi!

Heb je net ook even een prive-berichtje gestuurd, maar als je nog dingen wilt weten ofzo, of wanneer je in londen bent aangekomen, kun je me altijd even mailen (super_ghi@hotmail.com) Lijkt me leuk om een keertje koffie te gaan drinken ofzo!:slight_smile:

Groetjes Ghislaine