Zakgeld En Blanes..

hai…

ff nieuwschierig… :smiley:

hoeveel geld hebben jullie gespaard of zijn jullie aant sparen voor de vakantie in blanes…

wat denken jullie ong. op te maken.???

opmaken: te veel :rolleyes:
ik heb n aardig vrachtje gespaard en dat zal wel opgaan denks :stuck_out_tongue:

Hallo Mensen,

Ik denk dat ik ongeveer € 50 per dag op maak voor overdag en 's avonds uit te gaan.

Groetjes Christel

ja ik denk ongeveer € 40,- of nog iets minder…, we hebben een hotel en volpension…

dus kwa eten is t al goedkoop.

:smiley:

Dat is waar, maar ik zit op een camping met een vriendin van me. Qua eten overdag doe je ook weinig. Even lekker een croissantje halen 's morgens en wat jus d’orange. En 's middags een bikini (een tosti). En 's avonds een pizza halen. Dan zijn wij 10 euro kwijt. En dan kunnen we 's avonds voor 40 euro besteden en we gaan niet elke dag uit.

Groetjes Christel

Tjah, ik eet samen met myn ouders dus ik hoef geen geld te betalen voor eten :stuck_out_tongue:
En wy doen altyd geld in de pot voor het drank enzo.
Maar in totaal maar €200 eur0 ofzo. Kzie wel of het opgaat & anders hek ook nog myn normale rekening die ik eventueel kan plunderen :slight_smile:

Zo weinig mogelijk haha :stuck_out_tongue:

Nah ik zou het echt niet weten, ga niet echt op mijn geld letten denk ik …

Originally posted by Bart (dj Mimos)@22-06-2005, 17:05:19
** Zo weinig mogelijk haha :stuck_out_tongue:

Nah ik zou het echt niet weten, ga niet echt op mijn geld letten denk ik … **

nee ik ga ook niet op mn geld letten…

neem aan dat iedereen voldoende spaart om er geen rekening mee te hoeven houden :wink:

Stel dat ik tekort kom, dat merk ik na de vakantie wel ^^

of tijdens en dat zou zuur zijn :blink:

maarja aangezien jij met paps en mams bent hoef je je daar niet zorgen over te maken

Juist, Maar denk maar niet dat die gaan dokken¬¬

ik probeer om met sparen op ongeveer 50/60 euro per dag te komen… maar als dat niet lukt leen ik t resterende bedrag wel van mn ouderss

Ik neem meer als 1000 euro mee zodat ik toch zeker 100 euro per dag kan uitgeven :)…
Hoef ik niet op het geld te letten en kan ik zowat alles doen waar ik op dat moment zin in heb :rolleyes: