Yuroon

Reizen, filmen, avontuur, ontdekken.

Bezocht:
USA, Canada, Zuid Afrika, Namibie, Nieuw Zeeland, Australie, Thailand, Hong Kong, Tokyo, Singapore, Maleisie, Vietnam, Indonesie, Laos, Cambodja, Filipijnen, Nepal, India, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Bulgarije, Croatie, Turkije, Griekenland, Spanje en Luxemburg.

Favorieten:
Australie, Laos, Nepal en Indonesie.

Voor het eten:
Thailand en Indonesie

Hoi Yuroon,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat gereisd,hoe waren je reiservaringen over het land Thailand,ook het noorden bezocht?
Zelf hou ik ook enorm van de thaise keuken,vooral “masserman kai”,is één van mijn lievelingsgerechten (Lekker stukjes kip in cocossaus met rijst ) alsook papaya pok-pok (zie foto hieronder)

http://static.flickr.com/106/255501603_a6125baae0_o.jpg

Hoi Georges,

Dank je wel.
Op papier ben ik toevallig het vaakst in Thailand geweest.
Maar dat komt omdat ik Bangkok vaak als startpunt voor zuidoost azie heb gebruikt.
In het noorden heb ik de bekende plekken gezien zoals Nong Kai, Chang Mai en Uyattaya.
Mijn beste ervaring is toch net de grens over bij Nong Kai en dan een dagenlange boottocht naar Nam Tha in Laos.
Maar echt he? Het eten daar in Thailand, het beste ter wereld als je het mij vraagt.
Heerlijke kokossoepen, rode en groene curry, sweet and sour chicken, en chicken cashewnuts. Jammie!