Yoga-opleiding van een maand in India

Ik ben nu al een hele tijd bezig met yoga en nu hoorde ik van mijn yogalerares dat je in India een maand intensief een yoga-opleiding kunt volgen en dat je dan al de bevoegdheid hebt om yogales te geven.
Een maand lijkt me erg kort, maar het lijkt me sowieso leuk om daar in een ashram elke dag yoga te gaan doen, het liefst Ashtanga yoga.
Weet iemand waar ik dat het beste zou kunnen doen en bij welke leraar?
Zijn er mensen die dit gedaan hebben?:wereld:

yep, klopt inderdaad. Ik ga er in maart 2010. Ik beoefen namenlijk ook de ashtanga yoga en ga er voor mijn opleiding. Stuur me anders een pb.

grt,

rishi

Hoihoi. Ik leesde in een bericht van je dat je volgende maand (maart) naar India
Gaat om een maand yoga te doen? Waar ga je heen? Hoe heb je het geregeld?
Leuk hoor, ben stiekem een beetje jaloers:)
Gr janniet

Hoi!!

Ik wil heel graag meer weten over die yoga cursus in india!!
Wie kan mij er bij helpen?

Groetjes Mareille:dag:

hallo, zou graag info van je willen, welke opleiding je hebt gedaan? in india? bij wie? hoop iets van je te mogen horen! Namaste, Mariella

Hey Luitjes… hebben jullie al antwoord gehad??? Ik ben namelijk erg benieuwd!!! VERTELLLLLLLLLLLLL

Ik wil hetzelfde als jullie… De opleidingen in Nederland zullen vast en zeker goed zijn… Maar wat mij erg intressant en aantrekkelijk lijkt is een maand lang, vol de opleiding in. Zwaar maar doeltreffend en leerzaam.

Ik hoor graag jullie ervaringen…

Gr

helaas geen enkele reactie gehad!!!:frown:

Ik ben ook wel benieuwd. :wink:

niet in india maar in nepal ken ik een geweldig yoga ‘centrum’. buiten de stad pokhara in de heuvels staat sadhana yoga. je kunt hier zo lang of kort je wilt yoga beoefenen, mediteren. de ‘guru’ is echt een hele goeie man en zijn vrouw is ook een echte bron van inspiratie. heerlijk ayurvedisch eten; alles uit eigen tuintje en directe omgeving. geen koffie en sigaretten was voor mij wel even wennen:chin:
heel kleinschalig, maar staat goed bekend aldaar.

Dank je! Dat klinkt als een goed yogacentrum. Ik zal de naam noteren.

hallo heb jij al de benodigde info?