Workshop voor backpackers

**Ga jij voor de eerste keer backpacken in Australië/Nieuw-Zeeland of Peru/Ecuador en loop je tegen allerlei praktische vragen aan? Wil je bv weten welke backpack je het beste kunt kopen of hoe je goedkoop kunt rondkomen tijdens je reis zonder in te leveren op ‘fun’ Dan kan ik je wellicht helpen!

**Mijn plan is om workshops te geven aan mensen die voor de eerste keer in hun eentje gaan backpacken. Ik kan je daar alles over vertellen, aangezien ik zelf tussen 2009 en 2011 heb rondgereisd en gewerkt Down Under. Geweldige tijd gehad en heel veel geleerd ook; over het huren van een auto, bedbugs en het boeken van activiteiten. Heb praktische tips voor je waarmee je kunt improviseren en jezelf kunt redden.

Behalve Down Under heb ik nog veel meer reizen gemaakt. Vorig jaar ben ik bv in Ecuador en Peru geweest en ook daar ben ik heel veel wijzer geworden. Die ervaringen geef ik graag aan jullie door!

Grote vraag is of er behoefte is aan zo’n workshop. Ik kan 'em zo algemeen of specifiek maken als jullie zelf willen. Hoor graag waar de belangstelling ligt en op welke vragen jullie antwoord zouden willen!
Alvast veel voorpret en succes met de voorbereidingen gewenst en hopelijk tot snel! :wereld::zon02::dag: