Wij gaan in juli 2006 waarschijnlijk wonen op Curacao, met onze zoon van 10 jaar. In welke wijk kunnen we, zo veilig en kindvriendelijk mogelijk, het beste gaan wonen? Wie heeft er nog andere tips voor ons ?
Alvast bedankt,
Bertine
Wij gaan in juli 2006 waarschijnlijk wonen op Curacao, met onze zoon van 10 jaar. In welke wijk kunnen we, zo veilig en kindvriendelijk mogelijk, het beste gaan wonen? Wie heeft er nog andere tips voor ons ?
Alvast bedankt,
Bertine
Hallo,
Ik heb zelf 4 maanden met mijn Antiliaanse vriendin op Curaçao gewoont en ben al een aantal keer teruggeweest. Zij is geboren, getogen en opgegroeid op het prachtige eiland. Heb aan haar en haar moeder gevraagd en een aantal buurten die je zou kunnen kiezen zijn:
Julianadorp, Cas Cora of Salina
Leuk dat jullie op Curaçao gaan wonen. Voor hoelang? Hebben jullie nog accommodatie nodig of is dat allemaal geregeld? Als er nog vragen zijn, plaats dan een bericht.
Hallo,
We zijn nog aan het wachten of de plaatsing op Curacao definitief doorgaat. Mijn man is gisteren al naar Curacao vertrokken voor een kortere opdracht, zonder gezin, snik. In de komende tijd zal hij absoluut op zoek gaan naar een leuke woonruimte, de informatie over de wijken zal ik hem doorgeven.
Als we gaan zal dat voor een periode van 3 tot 5 jaar zijn !
Bedankt voor de reactie
Groetjes, Bertine
Ik heb in 2004 6maanden op Curacao in het Plaza hotel gewoond. De laatste twee weken mocht ik even gebruik maken van de woning van mijn bazin, deze staat in Julianadorp. Ik vond het er zeer vriendelijk, veilig en lekker open.
groeten en succes,
lisanne
Het hangt ook af waar je precies wilt wonen. Punda is erg mooi maar prijzig.
Julianadorp, Buenavista, St.Rosa, St.Maria, Mahuma, Brievengat vind ik persoonlijk nette buurten. En natuurlijk spaanse water maar daar is het ook best prijzig om te wonen.
De wijken Seru Fortuna, Wishi, Marchena e.o vind ik persoonlijk wat minder.
Daisy