woonruimte te huur gevraagd

Hallo allemaal,

Wij gaan in de zomer van 2016 naar Curaçao emigreren en zijn op zoek naar een betaalbare woning die geschikt is voor 5 personen om als tijdelijke woonruimte te bewonen, tijdens de bouw van onze toekomstige woning. Het is natuurlijk al de vraag hoelang zo’n bouw gaat duren, dus het tijdelijke verhuren, kan nog wel eens gaan oplopen naar minimaal een jaar denken we, weet iemand eigenlijk hoelang zoiets kan gaan duren?

We hebben even de gedachte gehad om een stacaravan, die we al in onze bezit hebben, om die te laten verschepen, maar dat is een enorme kostenplaat en we hebben nog geen antwoord gekregen of we er überhaupt een vergunning op kunnen krijgen om die te plaatsen op curaçao. Weet iemand hier of er zoiets mogelijk is op Curaçao om een stacaravan te plaatsen op de bouwplaats van je woning? En of er stacaravan / chalets te vinden zijn op Curaçao, want wij zijn ze nog niet tegengekomen.

Groet Arend en Barbara

Kijk op facebook op Budgethouse Curaçao daar krijg je huizen tot f. 1300,00. en voor je vele vragen ga ook naar durftevragen curacao krijg je ontzettend veel informatie. mocht je een container nemen dan zou ik ook veel spullen mee nemen vanuit Nederland. tijdens onze verbouwing van ons vakantiehuisje ben ik ontzetten geschrokken van de prijzen op Curaçao. voor prijzen is er eens in de zoveel tijd online een folder van kooyman curacao of techniek en design. mocht u nog vragen u kunt altijd me even mailen met onze ervaringen jet.andries@hotmail.nl zit verder geen enkele bij bedoeling bij

Hallo Barbara en Arend
Hebben jullie al een woning? Ik heb een mooi huis te huur. Heerlijk privé gelegen, ca 20 min rijden van alle drukte. Prachtige groene tuin. 3 slaapkamers, 2 badkamers. Interesse? dan hoor ik het graag en wisselen we meer gegevens uit. groeten Lorraine