Woonruimte gezin minimaal 3 slaapkamer liefst ongemeubileerd voor minimaal 4 jaar

Volgend jaar juni gaan wij voor 4 jaar op Aruba wonen met ons gezin. Mijn man, ik en onze dochter van dan 2 jaar.
Wij willen minimaal 3 slaapkamers en de woning hoeft niet gemeubileerd te zijn.
Ons dochtertje zal naar een crèche gaan.

Welke wijken worden er door jullie aangeraden? Wat ik tot nu toe heb gevonden ligt voornamelijk in Boegoeroei. Hebben jullie hier nog tips over. of raden jullie juist andere delen/ wijken aan met onze kleine meid?

Manlief werkt bij de marine maar ik heb vernomen dat het makkelijker is dichtbij de voorzieningen voor ons dochtertje te wonen.

Als het goed is zijn jullie inmiddels gearriveerd, ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan beleven de komende periode en waar jullie uiteindelijk voor gekozen hebben mbt huisvestiging.
Wij komen over een jaar ook die kant op.
Ik hoor graag van je.
Gr esther

Het is heel erg fijn. Soms een beetje warm. In het regenseizoen valt de wind soms weg. We hebben een fijne woning die centraal ligt. En onze dochter gaat naar een speelschooltje. Dat bevalt ook erg goed. Als je vragen hebt, kan je ze altijd stellen.
Alles is hier wel duurder. Dat is wel heel erg wennen.

1 like

Bon dia, Wat leuk om van je te horen. Toevallig hebben wij vanochtend te horen gekregen dat onze uitgezochte woning akkoord is bij defensie. In maart gaan mijn man en ik ter orientatie ff op en neer. Eind juli zullen we dan voor 4 jaar komen.
Dat alles duurder is hoor ik van verschillende collega’s van mijn man en ik lees het ook steeds terug op internet.
Wellicht gaan we ons nog tegenkomen op het eiland. Mocht ik nog vragen hebben hoor je van mij. Fijne dag nog. Groetjes esther

Goed om te horen Esther. Heb je ook Facebook? Dat is makkelijker om te communiceren.
Waar gaan jullie wonen? Als je tussendoor vragen hebt of iets anders dan hoor ik het graag.
En wat lekker dat je in maart kan komen verkennen. Jullie zijn dan ook altijd welkom.

Groetjes Jenny den Besten-van Zon (je kan me opzoeken op Facebook)