Woonruimte Curacao Vanaf 1 Mei 2005

Vanaf 28 juli komt er bij ons weer een apartement vrij met 2 slaapkamers. Nieuwbouw, gemeubileerd, voorzien van tv/video. Prijs naf. 800,= per kalendermaand, exclusief. Apt. liggen zeer centraal vlakbij Salina, Punda, Mambobeach. Mail gerust geheel vrijblijvend voor meer info of een kiekje.

Beste lezer,

In reactie op je bericht heb ik een paar vragen. Ik hoop vanaf eind juni/begin juli een baan te hebben op curacao (als alles naar wens verloopt met solliciteren) en vind jullie bericht heel verleidelijk. Is het een probleem pas per 1 juli?
Wat ik niet weet is hoeveel "naf " is? (Heb namelijk ook geen idee hoeveel een doorsnee baan van 40 uur verdient in “naf” )
Hoeveel Euro is dat? (misschien ken je een website waar ik dat kan checken)
Ik heb zelf geen rijbewijs en weet ook niet hoever de dingen van elkaar vandaan liggen daar, is het per fiets te doen?
Je geeft aan vlakbij Mambobeach. Is dat op loopafstand?
Tevens geef je aan dat de prijs exclusief is, wat komt erbij en hoeveel zou dat gemiddeld zijn in naf?

Heb je een foto van de apartementen?
Opmerking: ik ben alleen dus een 1 persoons is prima.

Trouwens gister stond er een artikel in de krant hier over sterk toenemende criminaliteit op curacao, is dat zo? en is dat ook in jullie buurt?

In afwachting op je reactie, verblijf ik met vriendelijke groet.

Julia

de toename van criminaliteit is veel minder dan ongeveer een jaar terrug. Kom gerrust hierheen ,… ga wel niet 's nachts op straat lopen in bepaalde buurten, want dan vraag je er echt om. Zelfs dan hoeft het er niets te gebueren.

Ik zie vaak genoeg stagieres 's nachts van uitgaan terrug richting de stad lopen. Iets wat ik zelf niet zo gauw zou doen, omdat je minder goede buurten langs moet.

Als jullie vragen hebben schroom niet om mij een mailtje te droppen.

( ik verhuur hier kamers - ik heb er waarschijnlijk in begin Augustus weer wat vrij . dus…)

Hallo allemaal…

Mijn naam is Shelly, ik ben zelf 3de jaars hbo student (Hogeschool Inholland), ben geboren op Curacao. Mijn zusje en ik hebben een 3kamer woning op Curacao (plaats: Soaux), op ong. 12 min afstand van het vliegveld (geen geluidshinder), ong. 15 min van Willemstad, de woning is naast de weggelegen, in de directe omgeving is er een supermarkt, toko, klein restaurant. Per 1 augustus 2006 willen wij deze woning gaan verhuren aan studenten die minimaal een half jaar op Curacao stage gaan lopen.

De woning is dan gemeubileerd (in beide slaapkamers 2x 1 persoonsbedden, die ook aan elkaar te schuiven zijn, 2 kasten en een bureau, ook de woonkamer is natuurlijk volledig gemeubileerd: (slaap)banken, salontafel, eettafel plus stoelen, tv, fornuis, koelkast, bar, huis/keukenapparatuur (waaronder ook een bbq) en service etc.). Daarnaast is de woning voorzien van een ruime badkamer met toilet en een grote tuin.

De woning is voor minimaal 2 studenten, maximaal 4 studenten bestemd. De prijzen per persoon zijn vanaf naf 500 (= ong. €240) incl.

Studenten worden opgehaald van het vliegveld en naar de woning gebracht. In Nederland wordt ook het 1 en ander geregeld (contract).

Mocht u interesse hebben of eventuele vragen dan kunt u deze mailen naar Studentenhuiscuracao@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Shelly