Wij,een Belg./Ghanees koppel, verkopen onze ruime woning te Ghana,West Afrika.De woning is geregistreerd en in bezit van alle nodige documenten.
Gelegen op een heuvel,in een locaal gehucht,zes kilometer buiten het bruisende centrum van Kumasi,de culturele hoofdstad van Ghana.
In de omgeving vele bezienswaardigheden en natuurschoon.
Ideaal als uitvalsbasis voor prachtige uitstappen,het opstarten van een kleine guesthouse of ontwikkelingsproject.
Indeling; 5 slaapkamers,2 livings,keuken,eetkamer,2 badkamers,2 toiletten,berging,groot terras en nog voldoende ruimte om bij te bouwen . Het perceel is 160/150 meter ,volledig ommuurt en met poort.
De woning is voor 80 % voltooid,en is nog naar eigen smaak verder af te werken.
Veilige koop door rechtstreekse aankoop van particulier en geregistreerde eigendom.
Eerlijke prijs.
Voor meer info en foto’s,graag een mailtje.
Ik heb wel enige intresse in een aankoop van grond in Ghana. Maar een niet afgewerkt huis kan ook wel intressant zijn. Alles is natuurlijk afhankelijk van wat men een eerlijke prijs noemt. Op de foto’s ziet het er niet slecht uit, maar ben ook wel op de hoogte van de manier van bouwen in Ghana. Maar misschien is het een bezoek waard.
Bedankt voor de reactie,
Het lijkt me het best indien u een rechtstreeks mailtje stuurt of even belt,dan kan ik je alle nodige informatie geven .
[EMAIL=“ampenyi@hotmail.com”]ampenyi@hotmail.com
gsm 0498/207196 of tel.011/765464.(Belgie)
Het huis ziet er idd zo uit als op de foto’s en is zeer ruim.De prijs is voor Europese normen belachelijk laag.Moest u in Ghana zijn of er binnenkort naartoe reizen,is het zeker de moeite eens een kijkje te gaan nemen.
vriendelijke groeten
Sorry, that ik u deze moeite heb laten doen, maar naar overleg met mijn Ghanese familie, zou uw huis in een totale andere regio liggen dan dat zij wensen, ik zit nl gesitueerd in Tema en omgeving. Allesinds bedankt voor de reactie, spijtig want ik persoonlijk zag er wel iets in. Sorry
Beest
Waar is het precies? Ik zoek eigenlijk meer iets in Sunyani, maar een dorp buiten Kumasi zal ook passen. Graag ook even de prijs vermelden. Als het wat lijkt, dan wil ik graag wat meer foto’s. Awaaze
De woning is gelegen in Medoma ,Awhia,ongeveer 4 km buiten Kumasi, dit is de weg van Kumasi richting Mampong.Voor de prijs (goedkoop) kan je best even mailen. [EMAIL=“mampenyi@hotmail.com”]ampenyi@hotmail.com
vr.gr.
Je hebt een email.
Blijkbaar niet meer tekoop?! ![]()
![]()
Dag Awaaze,
De woning is nog te koop,ik heb je reeds een mailtje gestuurd,maar blijkbaar is er iets mis gegaan.Ik probeer het nog eens opnieuw.Moest het niet lukken,mag je altijd bellen op nr.0498/207196 (Belgie)
groetjes
Heb niets ontvangen. Overigens als ik je gegeven emailadres aanklik, dan komt er een nietbestaand mailadres tevoorschijn. Het is je naam met een ‘m’ ervoor. Heb je wel een email van mij gehad?
Je hebt een PM
Groet, awaaze