Prachtige woning in Ghana

Wij,een Belg./Ghanees koppel, verkopen onze ruime woning te Ghana,West Afrika.De woning is geregistreerd en in bezit van alle nodige documenten.
Gelegen op een heuvel,zes kilometer buiten het bruisende centrum van Kumasi,de culturele hoofdstad van Ghana.
In de omgeving vele bezienswaardigheden en natuurschoon.Ideaal als uitvalsbasis voor prachtige uitstappen,het opstarten van een klein guesthouse of ontwikkelingsprojecten.
Indeling; 5 slaapkamers,2 livings,keuken,eetkamer,2 badkamers,2 toiletten,berging,groot terras en nog voldoende ruimte om bij te bouwen . Het perceel is volledig ommuurt op een perceel van 155/145 meter .De woning is voor 80 % voltooid,en is nog naar eigen smaak verder af te werken.
Veilige koop(je) door rechtstreekse aankoop van particulier en geregistreerd eigendom.
Tel 0032498207196

graag ontvang ik nadere informatie over deze woning…eventueel foto’s?
en wat is de vraagprijs?

Beste,
Het lukt me niet om via deze site foto’s te plaatsen.Best is dat je even een mailtje doet; [EMAIL=“ampenyi@hotmail.com”]ampenyi@hotmail.com dan kan ik je foto’s doormailen en bijkomende informatie geven.De vraagprijs is 35000 euro.
vriendelijke groeten.

bedankt u mag de info zenden naar [EMAIL=“flexibel1@hotmail.com”]flexibel1@hotmail.com
ik zie er naar uit…ben echt geintresseerd!
quappo

Dag,

Gisteren heb ik je via deze wereldwijzer een mail gestuurd om te reageren op je aanbod van een huis in Kumasi. Ik weet echter niet zeker of dit bericht wel bij je binnen komt op de manier zoals ik het deed. Daarom doe ik het hier nog eens: interesse om iets meer te horen en foto’s te zien. Die kun je sturen naar maddyschreurs@versatel.nl of maddy@cidghana.org

Vriendelijk bedankt

Maddy Schreurs