woning kopen in Marokko

graag wil ik een betrouwbare site in nl of be waar ik een woning kan kopen in maroco
dank u

hey als je tips krijgt aangaande het kopen van woning zou je die mij dan ook kunnen doorsturen,ik ben erg geinteresseerd…wat ik wel weet dat als je een woning koopt moet je ook een advokaat onder de arm nemen .hij kijkt na of er geen open schulden nog aanwezig zijn daar je anders bij de koop deze gratis bijkrijgt! als ik zelf tips krijg zal ik je ze ook doorsturen,welke streek ben je geinteresseerd?mijn naam is thierry123,doei

hallo

ik heb nog geen tips gekregen dus heb ik besloten te kopen in turkye

grt christ

op deze link vind je uitgebreide info over het kopen in marokko: Hoe koop ik een huis in Marokko?

persoonlijk zou ik je aanraden om bij een projectontwikkelaar zelf te kopen

Hoi
Ik ben al tien jaar woonachtig in Marokko en kan U altijd helpen

Hoi

Ik ben Seyen Eddy en al 10 jaar woonachtig in Marokko en kan U altijd helpen met inlichtingen
Groeten
Seyen Eddy

wij zijn belgen en hebben een riad te koop in marrakech, ik stuur je onze site
hij is te koop via een notaris AKARI ,wijzelf hebben hem via dezelfde notaris van fransen gekocht 6JAAR geleden, hij is dus getiteld, wij verkopen ten eerste wegens ouderdom( 70j) en deels omdat marokko toch niet ons ding is
http://guy.vosters.pagesperso-orange.fr RIAD DAR AHLAM

Dag Eddy,

Ik heb een mooi en rustig gelegen vacantiehuis te koop in Ait Said, een 20 km van El Kelaa, in de rozenvallei aan de rivier de M’ Goun.
Kan jij me helpen met betrouwbare sites en /of raad, tips?
Alvast bedankt; mijn email is: olaertsveerle6@gmail.com

Dag Eddy, ik heb een vacantiehuis te koop in Marokko, meer bepaald in Ait Said, 20 km van El Kelaa.
Kan jij me helpen met betrouwbare sites? mijn email is: olaertsveerle6@gmail.com.
Bedankt
Veerle