Hallo allemaal,
Vorige maand ben ik de HBOstudie Culturele en Maatschappelijke VOrming afgerond en ben twee maanden op vakantie in Curacao. Naast de nodige portie ontspanning geef ik drie keer in de week twee uur les bij circusschool Danzarte Studio’s. Ik woon in een mooi appartement vlakbij Pita supermarket, maar door een vreemde situatie ben ik genoodzaakt hier te vertrekken. Daarom ben ik met spoed op zoek naar een nieuwe woonruimte!
De (nogal bizarre) situatie is als volgt. Ik huur samen met een meisje dat ik in Nederland heb leren kennen het vakantiehuisje van haar vader. Ondanks het feit dat hij in Nederland al van mijn bestaan afwist en instemde met het feit dat ik de kamer zou huren, is de beste man plotseling woest dat zijn lieve (21-jarige) dochter alleen met een JONGEN is huis woont.
Hij is zo boos dat hij haar regelmatig belt om te zeggen dat ik per direct het huis moet verlaten. Totaal onrealistisch natuurlijk, omdat ik geen andere woonruimte heb. Het is zelfs zo erg dat als ik het huis niet snel uit ben (hij laat het controleren door bekenden van hem bij ons in de straat) hij hoogstpersoonlijk naar Curacao komt om zowel mij als zijn eigen dochter het huis uit te zetten. Dit is de reden dat ik op zoek ben naar een alternatieve woonruimte op het eiland!
Bijkomend nadeel is het feit dat ik dus drie keer per week in Otrobanda moet zijn voor de lessen en geen rijbewijs heb. Het zou dus fijn zijn als de woonruimte relatief dicht bij het centrum ligt en/of gemakkelijk is te bereiken per openbaar vervoer.
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen een kamer te vinden vanaf nu (of in ieder geval zo snel mogelijk) t/m 18-01-08? Iedere tip is welkom.
Mailen kan op via stijn.biemans at gmail.com, maar omdat ik niet vaak achter internet zit wordt ik liever gebeld op nummer 5142344
Alvast hartelijk bedankt!
Stijn