Hallo, ik heb niet direct de leeftijd van een student maar ik ben een eeuwige student met pensioen. Ik wil graag naar Spanje verhuizen en Malaga is een optie. Het enige waar ik wat vragen bij heb is het klimaat. Het kan er in de zomer héél warm zijn en goedbedoelende vrienden proberen me wat af te schrikken voor een ondraaglijke temperatuur Dus, is mijn vraag aan jullie : hoe zit dat? Het zou me plezier doen wat ervaringen hieromtrent te mogen ontvangen. Muchas gracias ! Hileka uit Antwerpen.:zon02:
Hoi Hileka,
ik heb me laten vertellen dat het 300 dagen per jaar schitterend, zonnig weer is in Malaga. Zelf ben ik er onlangs geweest en de temperatuur was prima, alles behalve ondraaglijk! Heel fijn juist.
Tips over Malaga lees je hier: Diary of Di: mijn 8 hotspots in Málaga
Succes met je keuze!
Hallo Hileka,
Ikzelf woon al een tijdje in Malagá en ik kan je vertellen dat het enorm meevalt qua hitte, omdat er veel plekken zijn om heerlijk af te koelen. Wellicht is het een optie wat dagen door te brengen in de stad, om het zelf aan te kunnen voelen en op basis daarvan je beslissing te maken. Er zijn veel goede appartementen en villa´s in zuid spanje te vinden, waaronder hier: https://www.vakantiemalaga.nl/villa-zuid-spanje/ . Succes!