Wij , mijn zoon en ik wonen op Mallorca
En per 2 februari 2009 gaan de deuren open van onze Björn Borg winkel in Palma de Mallorca (adres: calle Tous i Maroto 10, (verlengde van plaza Federico Chopin)
Wij zijn de 1e **Björn Borg **winkel in Spanje !!!
jah dat snap ik das zeker leuk jah maar ik zou dat ook wel willen maar dan een italiaans cafe waar je een goede kop kofie kan drinken en wat eten maar pff waar moet ik zow all zijn daar en wat moet ik er voor doen en moet je eigen geld hebben en zow
Wij hebben sinds vorige week ook een webshop www.bbmoda.eu
Tja edwin11 als je een eigen restaurant wilt beginnen zal je idd toch wel eigen geld moeten hebben.
Het is niet anders en leningen worden er momenteel nergens meer gegeven
:vak02:
Hoe loopt de winkel nu na enige tijd. Valt het mee, valt het tegen? Speelt de recessie jullie nog parten.
Misschien interessant om hier iets te schrijven. Er zijn meer mensen die overwegen iets te beginnen in Mallorca blijkbaar.
Hallo, even een vraag aangezien dit het enige stukje is wat over Mallorca gaat.
Ik heb het voorrecht gekregen om samen met 2 andere studentes stage te gaan lopen in het Marriot Hotel/Spa vlakbij Llucmajor.
Echter is het de bedoeling dat wij zelf alles regelen incl inderdaad woonruimte.
Is er iemand die een gemeubileerde accomodatie weet voor de periode van eind juli t/m begin januari uiteraard het liefst in de buurt van Llucmajor?
Alle eventuele andere suggesties zijn ook welkom, de tijd begint nu namelijk al erg te dringen en onze pogingen met Spaanse makelaars zijn tot nu toe allemaal hopeloos.
Dat zal je niet meevallen. De Spanjaarden verhuren in de regel pas vlak van te voren in de (vaak vergeefse) hoop geen leegstand te hebben. Als ze nu aan jullie zouden verhuren, staat het zeker leeg … en ver vooruitkijken is niet hun sterkste punt.
Kan het hotel niet een paar dagen overbruggen? Of zit dat niet bij de stage? Dan kun je zelf op pad gaan en dat gaat dat zeker lukken.
Op de site www.hureninspanje.startbewijs.nl staan in de middelste kolom enige rubrieken met links over huren op korte en lange termijn. Ik zag al snel een veertigtal mogelijkheden als je klikt bij “huren lange termijn Balearen”.
Houd er rekening mee dat Spanjaarden zo goed als NOOIT reageren op mails. Bel op. Hopelijk spreken jullie spaans, anders heb je een extra probleem.
Misschien heb je iets aan bovenstaande tips.
Zoek anders een pension voor een paar nachten en ga zoeken.
Succes. Laat je het resultaat van jullie zoektocht weten?
Hallo Piet
Alvast harstikke bedankt om een link te plaatsen voor ons
Ik zal ook een link op onze webshop zetten van jullie www.bbmoda.eu en dan onderaan bij links
Me vriend en ik zijn aan het over leggen om na Mallorca te verhuisen…
maar voor dat we dat gaan we wil ik me graag informeren ovr ht werk aangebod op Mallorca… U zoekt op het moment geen personeel ?
wij zoeken op dit moment geen personeel.
even een advies: voordat je naar mallorca gaat zou ik zorgen dat je werk hebt gevonden, want de situatie hier is bijzonder slecht te noemen qua werk vinden.
Het tourisme heeft geen geld en er zijn al vele hotels en horeca bedrijven bezweken en al gesloten of draaien zeer slecht.
In de winter is er normaal gesprokel al weinig of geen werk maar dat zal dit jaar nog veel slechter zijn.
groetjes
wat kost het per persoon om een jaar op mallorca te wonen? heeft iemand ervaring hiermee? ik wil samen met mijn vrouw en dochter een jaar weg. De huur is ons al bekend nu de prijzen per maand graag voor eten en drinken, ik weet dat je het bont kan maken uiteraard maar even de basics graag.
hallo hallo de prijzen kunnen liggen tussen de 550permaand tot 850euro dus reken maar uit en p,s ik heb nog wel een web voor je www.spanjekoophuis.nl daar hebben ze ook alls het goed is huuren huizen of apartemende veel geluk er mee
Hallo Lieve mensen, Ik zag dat jullie een winkel openen op Mallorca. Ik heb een misschien vreemde vraag. Ik wil volgend jaar februari emigreren naar Mallorca…en ik zoek een betaalbaar huis. Misschien weten jullie iets? Liefst een huis met een tuintje en eventueel klein zwembad. Ik kan tot 500 per maand betalen. Indien jullie wat weten of een betrwoubare makelaar…dan hoor ik het graag. Ik kom net terug uit Ecuador- waar ik 5 jaar gewoond heb en wil nu iets dichterbij gaan zitten. Ben alleenstaande vrouw. groetjes, Jeannette
Hoi Ik ben Silvy en ik ben 23 jaar.
Ik werk bij Cool Cat als trainee ( wordt opgeleid tot floormanager) en ik heb een diploma filliaalbeheerder behaald.
Ik zou graag willen emigreren naar Spanje…
Zijn jullie opzoek naar personeel??