Hallo allemaal. Ik woon op Curacao ben onlangs getrouwd met een Dominicaanse en wil snel vertrekken naar Las Terrenas(Samana) het mooiste gedeelte van de Dominicaanse Republiek. Ik ben er nu al twee keer geweest waarvan de laatste keer ruim twee maanden. Heb mijn hartje verloren aan dat rare plaatsje met een grote hoeveelheid aan Fransen en Italianen. Wil daar zelf gaan ondernemen en ben dus op zoek naar winkelruimtes maar ook zoek ik een leuke woonruimte aldaar.
Wie heeft voor mij nuttige tips?
hai, heb net een huis gekocht in las terrenas, maar woon in nederland, je kan het eventueel huren, ligt vlakbij het strand, superleuk huis, vrijstaand, mail [EMAIL=“iploca@yahoo.com”]iploca@yahoo.com gr irene
Hallo,
IK heb ook iemand leren kennen in de buurt van Samana en zou er ook willen gaan wonen en werken.IK heb een dochter die nog naar school moet.Zou dat daar een probleem zijn ?
Groetjes,
HAI. helaas is de werkeloosheid giga, en de lonen dramatisch laag!,hangt er ook vanaf wat je achtergrond is, en of je de taal goed spreekt! zelf iets opzetten is het beste! sterkte groet irene