Wonen en werken Costa Blanca

Inmiddels ben ik alweer een heel stuk verder en… vastbesloten om dit jaar nog definitief naar Spanje te gaan!! Zoals het er nu uitziet, gaat het de Costa Blanca worden. Ik vertrek heel binnenkort die kant op om woningen te gaan bezichtigen, uiteraard zijn nieuwe aanbiedingen welkom! (betaalbaar, huur en voor permanente bewoning woningen in de omg. Denia, Calpe, Altea, Torrevieja etc.). Ik zoek momenteel het internet af naar Nederlandse bedrijven aan de Costa Blanca, dit vanwege het feit dat mijn Spaans nog niet op hoog niveau is. Nu zijn er diverse call-centers die B2B bellen en Nederlands de gevraagde taal is. Nu zijn tips voor vacatures meer dan welkom!

Alvast bedankt!!

Mona Liza

Hoi,

Kijk eens op www.werkvindeninspanje.nl, klik daar op de links voor Banen in Spanje. Dan kom je op sites die vol staan met banenzoekmachines. Daar kun je heel nauwkeurig je zoekcriteria kiezen.
Het zal je niet meevallen in de huidige markt, en geloof mij, elke minuut die je nu hebt zou je moeten besteden aan de spaanse taal. Kijk eens op de weblog www.ikleerspaans.nl of op www.gratisspaans.nl en doe er je voordeel mee.
Ook nederlandstalige bedrijven zoeken juist mensen die spaans spreken. Spaanstalige bedrijven hebben juist behoefte aan mensen die naast spaans nog een aantal talen spreken.
Een callcentrum zou een goede start kunnen zijn, maar het is heel specifiek werk.
In ieder geval veel succes,