Woestijnsafari in Egypte

Beste Mensen,

Egypte Dramatische woestijn-landschap is maar bij weinig mensen bekend.weinig toeristen verkennen dit schitterende landschap.De westelijke woestijn is echt indrukwekkende en de mooie oases.kunt u comibineren tussen een culturele reis en een mooie woestijnsafari in de westelijke woestijn.

Ik heet ahmed khalil, een Nederlandse talige gids in Egypte, ik heb een leuke programma voor de mensen die willen de woestijn van Egypte ontdekken.

Kunt u een kijke nemen aan mijn web site

http://www.goedkopevakantiesegypte.nl/woestijnsafari-3.htm

Met mijn vriendelijke Goeten
Ahmed khalil

Een trip door de woestijn vind ik nog steeds 1 van de hoogtepunten van Egypte. Ikzelf heb hele goede ervaringen met General Tours, via www.generalreizen.nl.
Degene die hier de excursies door de woestijn leidt heeft heel veel ervaring en kan je ook plekken laten zien die niet in de standaard programma,s zitten. Echt aan te bevelen. Zou zo weer willen.

Wat zijn de kosten om van Hurghada naar Cairo te gaan om de pyramides van Gyzeh te zien?

Hoi Deena

De kost van de excursie naar Cairo om de De piramiden de het Egyptische museum te bezoeken kost 100 Euro per persoon

Inclusief

Prive vervoer en nederlandse talige gids.lunch in 5 stars Restaurants

Ik hoor graag van u

Groetjes
ahmed khalil
www.goedkopevakantiesegypte.nl

Beste Mensen

om goedkope vluchten naar egypte te boeken kunt u via

en wij zullen u helpen met de woestijnsafari in egypte
kijken ons web site
http://www.goedkopevakantiesegypte.nl/woestijnsafari-3.htm

Met mijn vriendelijke Groeten
Ahmed khalil

Beste mensen Goedenavond

als u in Cairo bent of bij de rodezee. sharm of Hurghada en u wilt de woestijntrip doen. of los excursie ter plaats boeken.

Wij Kunnen u helpen om de mooie woestijntochtje te doen. slapen in de witte woestijn. met jeepsafari bezoekt u de zwartewoestijn.

wij zullen blij zijn als wij u in Egypte kunnen helpen

Met mijn vriendelijke Groeten
Ahmed khalil
nederlandse atlige gids
www.goedkopevakantiesegypte.nl