Wintersport maatje eind februari/maart 2011

hey mensen,

ik ben edwin, 21 jaar en woon in het noorden van overijssel. Aan het begin van 2011 (het liefst eind februari of maart) wil ik op snowboardvakantie, maar mijn vrienden zijn hier niet avontuurlijk genoeg voor. ik zoek een of meerdere mensen die ook willen snowboarden of skiën (en eventueel aprés skiën) en die ook een vakantiemaatje zoeken. m/v maakt me niet uit, leeftijd het liefst 18 tot 25 jaar.

Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan een berichtje:dag:

groeten,

Edwin

Hallo Edwin.

Ik zou graag met je mee willen. Normaal ga ik altijd met mijn vrienden op wintersport, maar dit gaat in 2011 niet lukken. Ik zit nog op school en heb vakantie van 5 maart t/m 13 maart en kan eigenlijk alleen in deze periode meegaan. Ik heb al een paar jaar ski-ervaring en ben 22 jaar.

Weet je al naar welk land en welk gebied je wil?

Ik hoop op een snelle reactie.

Groeten,
Ruud

hey ruud,

mooi dat je ook op wintersport wilt. ik heb iemand gevonden die een redelijk goedkope chalet weet in frankrijk, ik heb net contact met hem opgenomen kijk ook maar ff of je het wat vind wintersport frankrijk 27 februari t/m 6 maart. Wat vind jij hiervan, of heb jij andere voorkeuren?

Hallo Edwin.

Ik heb nog eens gekeken naar mijn lesrooster en kan niet eerder dan 5 maart. Ik kan eigenlijk alleen van 5 maart t/m 13 maart 2011. Ik weet niet of jij dan ook kan.

Laat het maar even weten.

Gr.
Ruud

Hey Edwin, had je al iets gevonden? Ik ben er wel voor in om eind februari te gaan. Zelf ski ik al sinds kleins af aan dus zal ook gaan skieen (dus ervaren).

Ik ben 19 jaar, woonachtend in zuid holland, en ben wel in voor nog een avontuurlijke wintersport vakantie.Eind Februari zou perfect zijn.

Ik hoor het wel :slight_smile:
Steven