Wintersport 14 januari 2011

Hallo Allemaal,

Ik zie verschillende posts over wintersport, maar ik wil graag een definitieve datum vaststellen zodat ik zeker weet dat de wintersport doorgaat!

Op 14 januari heeft Mambo een groepsreis naar Exams(Oostenrijk) het is een gebied met 41km pistes:Axamer Lizum Bergbahnen

Zou mooi zijn als er nog een aantal mee gaan!

Gr
Marco

14 januari is veel te korte termijn om alles te regelen en daarbij is 41km echt bijna niks! Dan heeft winterberg bijna net zoveel. Voor gevorderde skiërs is dat echt te weinig!

Remco, dit is inderdaad niet heel groot, wel kun je ook nog een gebied van 15km in. Samen bijna 60km pistes. Uit eigen ervaring weet ik dat je lang niet alle pistes af gaat in een heel groot gebied. Ook zit het hotel hier op 1500m hoogte, naast de skilift. Prima locatie dus.

14 januari is niet te korte termijn als je alleen maar vrij hoeft te regelen, de reis is al geregeld, met vervoer vanuit Nederland. De reden dat ik in Januari wil is dat in maart met mijn andere sport(wielrennen) zit.

De reis gaat zowieso door, alleen hoe meer zielen, hoe meer vreugde!
En misschien als het zo uitkomt, dan ga ik in een rustweek nog een weekje op wintersport, dus ik hou deze site zeker in de gaten!

Gr
Marco