Hey mensen,
We zijn van plan om in de mei vakantie / zomervakantie 2016 te gaan wildkamperen / backpacken ergens in europa :).
13 december willen we samenkomen om te brainstormen over de wensen en mogelijkheden ergens op een centrale plaats Utrecht, Nijmegen.
Spreken de steekwoorden je aan dan laat wat van je horen!
Steekwoorden: Backpacken, low budget, bushcraft, leven van natuur, primitief, kampvuur scandinavië.
Op het moment zijn we met 2 nederlandse mannen van 22 en 21. Dames en heren welkom liefst <30 jaar.
Groetjes
Ter verduidelijking: De bestemming staat nog niet vast, scandinavië is slechts een voorbeeld van mooi gebied 
UPDATE: We zijn ondertussen al met 4 mensen, 3 heren en 1 dame. Allen tussen 21-24 jaar. We zijn van plan om ergens in december/januari samen te komen om elkaar te ontmoeten en om de plannen echt vorm te geven. Ook gaat het waarschijnlijk niet puur kamperen worden maar een combinatie van steden bezoeken hostels herbergen kamperen. Heb je interesse dan laat iets van je horen haha 
Heey ik heb wellicht interesse maar voor mij is de zomervakantie me enige optie ivm me school. En ik heb maar 1 week mei vakantie. Overigens een heel leuk idee om met een groepje te gaan. Groetjes Tim