Wijn proeven

hallo,
ik ga volgende week met vrienden naar midden portugal.
graag had ik een wijnproeverij of wijnboeren gevonden in die streek. Kan er mij iemand daarbij helpen? '( dao-gebied):dag:

Dagdag

Zoals ik heb begrepen zijn er een aantal wijnhuizen met goede faciliteiten voor bezoekers, zoals “Quinta de Cabriz” in Carregal do Sal en “Casa de Santar” in Santar waar een rondleiding door het landhuis en de wijnmakerij mogelijk zou zijn.
Ik raad jullie aan om ook eens te kijken bij http://www.viniportugal.pt/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=35

Bij adega’s staan vele adressen en websites die jullie zouden kunnen helpen.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.

Heel veel plezier met het proeven.

Groetjes uit het Vinho Verde gebied.

Rob van Hegelsom
Guesthouse ‘Borboleta no Monte’
www.borboletanomonte.eu

hey,
thanks alvast, ik ben hier zeker iets mee.ik heb u site direkt bij mijn favorieten geplaatst en als ik in de buurt daar ben , kom ik zeker langs!
groetjes en nog eens bedankt. Hilde :cheer:

Hoi,
Op onze kleine boerencamping en bed&breakfast in midden Portugal, Figueiro dos Vinhos, organiseer ik met enige regelmaat wijnproeverijtjes voor liefhebbers, ook kunnen we bij de portugese buren, die zelf hun wijn maken, eens in de wijnkelder dingen proeven. Verder rondom ons heen veel natuur, cultuur, rust, een paradijselijke omgeving, heerlijke (biologische) maaltijden en een prachtig stuwmeer om in te zwemmen. Een bezoek meer dan waard dus! Kijk maar eens op onze website www.quintadafonte.nl
Wellicht tot ziens! Goede reis, groet, Liedewij
QUinta da Fonte

ps casa de santar is prachtig, wel reserveren voor wijnproeven!!!