Wij zoeken hulp voor de winter in Franse Alpen/ Alpe d'Huez/ Vaujany

Wij , Jan en Mirjam, zoeken voor onze chambres et table d’hôtes met appartementen hulp voor in de winter, half december tot half april.

Voor meer informatie over de locatie www.solneige.com

Werkzaamheden zijn: ontbijt verzorgen, kamers/ chalet schoonhouden en hulp in de keuken. Representatief, voldoende kennis van de Engelse taal en horeca ervaring zijn de voorwaarden die we stellen.

Wij hebben een eigen studio voor je/jullie ter beschikking.

Natuurlijk blijft er voldoende tijd over voor skiën en/of boarden!!

Wie o wie komt ons helpen?

Beste Jan en Mirjam,

Mijn naam is Tim Gabriels ,24jaar,en ga in december voor enkele maanden naar Frankrijk om er te kunnen genieten van de wintersport.Ik moet natuurlijk ook een verblijf hebben en een job zoeken om er zolang te kunnen blijven dus biedt ik mezelf aan om bij jullie te komen werken .Ik heb maar enkele keren in de horeca gewerkt in de weekends maar ben vooral werklustig en gedreven omdat ik dit echt wel wil doen .

bedankt bij voorbaat

Beste Jan en Mirjam,

Mijn naam is Tim Gabriels ,24jaar,en ga in december voor enkele maanden naar Frankrijk om er te kunnen genieten van de wintersport.Ik moet natuurlijk ook een verblijf hebben en een job zoeken om er zolang te kunnen blijven dus biedt ik mezelf aan om bij jullie te komen werken .Ik heb maar enkele keren in de horeca gewerkt in de weekends maar ben vooral werklustig en gedreven omdat ik dit echt wel wil doen .

bedankt bij voorbaat

hoi, ik ben dimitri, samen met mijn vriendin sara. Wij zoeken nog een plekje om te werken in vaujany. Heb daar reeds voor 5 maanden gewerkt in hotel l’etandard. Van het avontuur hebben we geen schrik en hard werken kunnen we ook. Als we zelf maar af en toe op de piste kunnen staan :). Verder heb ik ervaring om het vlak van ; bar, zaal en koude kant keuken.
Indien u interesse heeft kan u mij altijd bereiken via mail. ( stokbroekx_dimitri@hotmail.com )

met vriendelijke groet

Dimitri

Beste Jan en Mirjam,

Zojuist las ik jullie oproep op deze website. Ik vroeg me af of jullie nog mensen zoeken? Ik ben erg benieuwd naar het werk dat jullie te bieden hebben. Daarom zou ik graag wat meer informatie willen hebben en me eventueel via mailcontact verder aan jullie voor willen stellen. Ik ben bereikbaar op mailadres [EMAIL=“jkobussen@hotmail.com”]jkobussen@hotmail.com.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Josephine Kobussen

Goeiedag Jan en Mirjam,

Mijn naam is Simon, 19 jaar oud en ik woon op Texel. Woon nog thuis. Het lijkt me geweldig als ik jullie een paar maanden kan komen helpen. Ehm, ik heb een tussenjaar. Ik heb de middelbare school afgerond en heb nog geen vervolg studie kunnen kiezen! Ik ben vast aan het werk gegaan bij het bedrijf waar ik al werkte. Het bedrijf is eind oktober dicht gegaan om ergens in maart weer open te gaan. Winterslaap’ zoals we dat zelf noemen:).

Ik wil naar frankrijk!:wereld: vrijwilligerswerk? klooster? taalcursus? de taal spreken, en me spraak verder ontwikkelen want, zo goed is mijn Frans nou ook weer niet;) Ik ben de laatste tijd vollop aan het zoeken:) Vandaag kwam ik jullie aanbod tegen!!

Ik werk in een viswinkel! Elke dag moet er een hoop, en goed schoongemaakt worden. Ik werk er al drie jaar, paar maanden. Vis snijden, verkopen. Ik maak dagen van 8 uur tot 'savonds 7. Ik kan een mes hanteren(vis fileren) Thuis kook ik genoeg voor ons 5e(2 broers). Wassen, strijken? zeg maar wat er moet gebeuren(A) werkdruk maakt mij niet gek. En als overig: ik hou van sporten, k ben sinds kort vrijwilliger bij scouting texel. En ik praat Duits en Engels et FRANCIAS:teeth:

Kort verhaaltje, als jullie vragen(foto?) hebben, mij beter willen leren kennen… stuur ff een mailtje en ik zal spoedig antwoorden. Ik kan morgen al op de stoep staan als het moet:P

[EMAIL=“siem_006@hotmail.com”]siem_006@hotmail.com

groetjess,
simon

Beste Jan en Mirjam,

Mijn naam is Loes en ik ben 18 jaar. Ik ben net met mijn opleiding International Business and management studies gestop aangezien ik het niet leuk vond. Omdat ik nu tijdelijk “niks” te doen heb, lijkt het me heel leuk om bij jullie aan de slag te gaan.

Ik heb nog niet zoveel ervaring in de horeca, maar ik heb al wel een enkele keer achter de bar gestaan bij mijn oude voetbalclub. Ook ben ik nu werkzaam bij een verzorgingstehuis in de huishouding, dus met het schoonmaken zit het bij mij wel goed.

Mocht u nog meer willen weten, dan kunt u mij altijd via mijn mail bereiken: [EMAIL=“l.oes.je@hotmail.com”]l.oes.je@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Loes

.