Hoy vrienden wij zijn hier nieuw op de site wij komen uit België en zijn van
3 Mei in mexico woonachtig in Coatzacoalcos provincie vera cruz , op zoeen 400 meter van de golf van Mexico zalig zwemmen dat wel . het vroeg een hele aanpassing we hadden het michien ietje overschat maar nu we zowat de weg weten is het hier wel leuk vertroeven , zalig opstaan met de zon wel wat anders dan in belgië en niet alledagen rekeneningen in de bus ha ha wat een lux . Wij gaan een jaartje proberen en zullen dan wel zien wat het wordt als het aan mij ligt blijven we hier voor goed , maar ik ben niet alleen getrouwd dus luiden er twee klokken mijn vrouw is poppenmaakster en onze beste afnemers zijn de USA dus zitten we goed de vlieghaven Minatitlan ligt op 3 kwartier rijden van bij ons thuis . het is 1u vliegen naar DF merxico city en vandaar 3 u naar orlando waar we een beurs hebben op 27 januari 2010 onze site is www.hutibabys.com het zijn handgemaakt baby uit klei hier zullen we dat niet kunnen verkopen de bevolking heeft niet die middelen daarom zien ze het niet minder graag , zo dit was een klein introdutie graag tot wederhoren hugo & tinneke & cosmo
ons hondje doei:vak01: