Wie zoekt over +/- een jaar een au-pair in Italië?

Hallo!
Ik ben Seel Veldhuizen, ben 24 jaar en woon in het noorden van Nederland.
Mijn droom is altijd al om naar het buitenland te gaan en daar met kinderen te gaan werken.
Om eerst goed te kunne sparen ben ik nu volop aan het werk!!
Ik wil het liefst zo snel mogelijk naar Italie maar centjes zijn daar ook wel belangrijk!
Welke lieve familie wil mij over max. een jaar opwachten in hun gezin? Nu hebben we ook nog ruim de tijd om elkaar goed te leren kennen!
Groeten,
Seel Veldhuizen

Hi Seel,

Heb je inmiddels al een gezin gevonden? Ik ga deze zomer als au pair naar Milaan, maar wil nog wel een paar uitstapjes maken naar andere steden.
Ga ook met de familie op vakantie naar Nice, Rimini en Lago Maggiore.

Lijkt me leuk om te weten of je toevallig al in Italie zit en zo ja waar.

Groetjes,
Liset
[EMAIL=“lisettt@hotmail.com”]lisettt@hotmail.com

Hallo!

ik zit momenteel in Rome als au-pair.
Zou t leuk vinden om wat mensen te ontmoeten hier, dus als je wilt kan je me een prive bericht sturen. :slight_smile:
Groetjessss

Hoi hoi,
ik ben benieuwd hoe jullie aan een au-pair adres zijn gekomen.
Via een organisatie? bekenden? Internet af speuren?
Ik ben benieuwd!

Groetjes

Hoi Veerle,

Je kunt via www.travelactive.nl en www.activityinternational.nl in ieder geval veilig op reis. Ik heb het een keer via travel active gedaan en dat was allemaal goed geregeld. Ik moest wel €200 betalen, maar dat verschilt per land. Ik ben dit jaar via www.au-pair-international.com naar Italie geweest. Hiervoor hoefde ik niks te betalen. Zij regelden een gezin (je mag zelf beslissen of je het aangebode gezin accepteert of niet, anders zoeken ze een ander gezin voor je). Maar, zodra ik ze nodig had, waren ze onbereikbaar, dus ik zou deze organisatie niet aanraden. Ik zou sowieso eerst heel goed contact hebben met een gezin voor je er heengaat, zodat je een duidelijk beeld van ze hebt.

Succes!

Groetjes,
Liset

Dag Seel,

ik zoek een nederlands sprekende au-pair voor de zomermaanden van 2010. We wonen aan het Gardameer in Italië. Indien je nog interesse hebt, graag een berichtje dan stuur ik een voorstelling van onszelf en woonplaats over,

groeten,
HeidiMJ

Hoii!

ik zit vanaf half september voor 10 maanden in Italie, vlakbij Venetie,
ik zou graag in contact willen komen, met meiden die daar ook als au pair zitten, misschien kunnen we meeten?

Liefs, Mandy

Hey Mandy,

Via welke organisatie heb jij je verblijf in Italie precies geregeld?
Of heb je zelf alles geregeld?

Ik ben zelf namelijk net afgestudeerd en wil er eigenlijk wel even tussenuit voordat ik een baan ga zoeken.

Alvast bedankt!

Groetjes Carola

Hoi Carola!

ik hoor van heel veel mensen dat ze zich hebben ingeschreven via aupair world.
Maar ik heb gewoon internet afgestruind.
Ik stuitte toen op een site: www.aupair.startpagina.nl/prikbord
daar staan heel veel berichtjes op, en vele zijn in nederland, of van au pairs zelf, maar er staan soms ook echt leuke berichtjes tussen!
Gewoon goed kijken/zoeken.

Ik heb in januari er al iemand gevonden die een au pair zocht voor 3 maanden in America, en nu dan iemand voor 10 maanden in Italie.
(America heb ik wegens persoonlijke omstandigheden toch maar afgezegd…)

Dus goed zoeken en rondkijken!
&Anders au pair world bekijken?

Liefs, Mandy