Wie woont er in de buurt van Alassio/Albenga/ Genua

Hoi hoi,

Sinds anderhalve week woon ik tijdelijk in Alassio! Ik ben hier aan het werk als Au pair! Nou zijn hier maar weinig nederlanders in de buurt. Dus nu is mijn vraag; woon/verblijf je op dit moment in de buurt van Alassio en vind je het leuk om eens af te spreken! Laat me dit dan weten via dit forum!
Misschien kunnen we samen iets ondernemen!!

Groetjes Veerle

Hoi, ik ga over een paar weken als Au pair werken in Viguzzollo! Omdat ik in je berichtje zag staan dat je in de buurt van Genua zit, vroeg ik me af of je het leuk zou vinden om misschien een keer met me af te spreken. Viguzzollo zit ongeveer een uurtje van Genua af, ik weet niet precies hoever de afstand is van de stad waar jij zit…
Lijkt me leuk om van je te horen!
Groetjes, Anne

Hoi hoi!

Wat leuk zeg dat je ook aan de slag gaat als Au pair. Ik zag op google maps dat het dicht bij Turijn ligt waar jij gaat werken!
Het is wel een eindje. met de trein ga ik 2,5 uur over doen als ik de snel trein heb! Maar ik wil zeker wel een keer afspreken, lijkt me leuk!
je kan me mailen naar [EMAIL=“kusje_veerle@hotmail.com”]kusje_veerle@hotmail.com (dit is mijn rommel e-mail maar als je daar een berichtje naar stuurt geef ik je mijn ‘goede’ e-mail, die zet ik hier liever niet op de site!)
Ik hoor wel van je

Groetjes Veerle

Hee Veerle,

Nou ik zit niet bij Turijn in de buurt hoor! Ik zit een uurtje onder Milaan ongeveer, dichtbij Pavia. En ik heb al gekeken hoever het van jou vandaan is, en dat is 1 uur en 51 minuten… maar we kunnen natuurlijk in Genua afspreken bijvoorbeeld! dat is voor mij ongeveer een uur en 15 min (met de trein korter denk ik!) Maar lijkt mij ook heel gezellig!

Groetjes, Anne

Hoi hoi,
Stuur me ff een mailtje als je wil, kunnen via daar ff verder kletsen!
En geef nog één keer de plaats waar je zit, want ik probeerde het op te zoeken, maar ik dacht echt dat het dicht bij Turijn lag! Met de trein duurt het hier over het algemeen langer! Maar lijkt me leuk om een keer af te spreken!
Groetjes