Wie wil werken op camping in Italiaanse bergen

Hallo,
Op een camping in de Piemonte vragen ze een medewerk(st)er voor het hele jaar. De camping ligt aan de rand van een groot natuurpark de Alpi Marittime. Daardoor komen er mn veel bergliefhebbers die houden van natuur en rust. In juli zijn er veel NL (60%). Werkzaamheden vooral op de receptie, in- en uitchecken, informatie geven, naar plek begeleiden en alles wat er maar bij komt kijken. Leuk en afwisselend. Geen discocamping en 's avonds na 23.00 rust. Camping heeft 230 plekken, en schitterend nieuw zwembad.
Spreek je meerdere talen bv, Engels, Nederlands, (eventueel Duits en Frans) maar zeker ook wat Italiaans en heb je belangstelling, mail dan naar;

[EMAIL=“info@campingvallegesso.com”]info@campingvallegesso.com met een CC naar [EMAIL=“roxane.kramer@gmail.com”]roxane.kramer@gmail.com
vragen kun je ook via ‘reageren’ onder dit berichtje zetten.

kijk ook eens op de site; campingvallegesso.com

:dag:

Hoi Roxane,
Ik kwam je oproepje tegen en de baan klinkt leuk om te doen. Maar ik had nog een aantal vragen: Het zomerseizoen is nu over, dus ik vraag me eigenlijk af wat voor werkzaamheden er allemaal moeten gebeuren in de winter? En hoe zit het met de woongelegenheid?

Groetjes Virenque

Hoi Roxane,

IK kwam ook jouw berichtje tegen en dit lijkt mij heel erg leuk. kom net terug uit italie en zou er zo weer heen gaan. Eigenlijk heb ik dezelfde vragen: welke werkzaamheden zijn er in het winterseizoen hoe is de bezetting dan. En hoe is de woongelegenheid geregeld?

Groetjes Floriane