Ik ben Jeanette, 27 jaar, en helemaal klaar voor LA!
Ik wil in juni 2010 een aantal weken naar Los Angeles om een aantal acteerlessen te volgen maar ook om vakantie te vieren. Ik zoek 1 of meerdere personen die hier ook interesse in heeft/hebben of die gewoon zin heeft om LA en omgeving te ontdekken. Ik zou daar graag een apartement willen huren. Met 1 of meerdere mensen is dat wel zo goedkoop. De plannen zijn altijd bespreekbaar.
Dus spreekt dit je aan, laat het me dan even weten.
dit klinkt zeker leuk!
Helemaal te gek als we met een groep meiden zouden gaan,
wat voor budget moet je aan denken ongeveer?
Ik ben Louella 26 jaar en erg reislustig.
Ik hoop wat te horen… mvg [EMAIL=“dushilou@hotmail.com”]dushilou@hotmail.com
Ik ben ook van plan om dit jaar in LA acteer lessen te gaan volgen. Het lijkt me echt leuk om met iemand (of een groepje) mee te gaan die dat ook van plan is.
Als je nog van plan bent om te gaan en nog interesse hebt, laat me dan iets weten ; )
Ik ben ook van plan naar LA te gaan binnenkort. Niet voor acteerlessen, maar ben wel van plan er ooit te verhuizen. Ik ben een make up artist en wil heel graag op prospectie gaan.
Ik ben 35, dus een beetje ouder.
Ik, vrouw 24, zat zelf ook er aan te denken om naar LA te gaan. Maar dan vanaf juli/aug 2010, ik ben dan als het goed is afgestudeerd. Ik kan niet eerder weg dan juli helaas. Acteerlessen heb ik niet op mijn verlanglijstje staan, maar dat is voor mij geen voorwaarde om niet mee te gaan
Voornamelijk zou ik naar LA willen om vakantie te vieren en wat uit te gaan/de ‘glamour’ ervaren. Zijn er anderen die ook gaan? Ik zit zelf te denken aan rond de twee weken.
Tot horens, Grtjs Anne
e-mail: [EMAIL=“sermon2009@live.nl”]sermon2009@live.nl
Wow, wat een reacties! Ik ben zelf ook een 19-jarige meid net als Cupcake. Ik weet niet of je daar op zit te wachten, inderdaad. Ik ben eigenlijk niet zo’n feestbeest hier in Nederland, maar dat kan ik natuurlijk niet zo laten als we in LA zijn. Het begint al te kriebelen als ik eraan denk. Tien ton Cola.
Ik weet niet of de plannen er nog steeds zijn. Ik ga zelf het liefst 3 weken, want mijn plan was eigenlijk voor een maand of langer, maar als je met zo’n topgroep zou kunnen gaan voor 3 weken dan is dat het allemaal waard.
Misschien dat een paar meiden eventueel nog apart een dagje naar een andere stad kunnen gaan? Ik had namelijk ook wel graag San Francisco of Las Vegas eens gezien. Daarnaast heb je alle natuurparken nog!
hallo
ik ben eleni valentijn en ben 27 jaar oud en komt uit alkmaar.
ga van 21 juni tot 21 juli naar l.a
en ben ook op zoek naar iemand die met me wil mee reizen.
mijn doel van reis is natuur en entertaiment fotografie.
zelf heb ik geen rijbewijs dus rij ik zelf niet in la.
war ik slaap is in hostel in hollywood maar hebt nog niets geboekt.
dus mensen willen jullie met mijn mee reizen stuur dan snel een mail naar [EMAIL=“valen45@planet.nl”]valen45@planet.nl
Zoeken jullie nog een reisgenoot, wellicht leuk om een appartement te boeken met z’n allen…ben niet van het acteren, maar amerika staat ook nog op mijn lijstje.
Ik vrouw 30, makkelijk in de omgang…sta overal voor open. Alleen op vakantie zie ik alleen niet zo zitten.