Wie wil er mee Carnaval vieren Salvador Bahia Brazil 2011

Hallo mijn naam is Githa,

Ik wil eind February 2011 naar Salvador Bahia en dan daar van 03 maart tot 8 maart Carnaval vieren wie heeft er zin om mee te gaan? Ik ben in 2009 ook al in Salvador Bahia geweest en heb daar een top tijd gehad Carnaval in Salvador Bahia is top!!!

ik ben zelf reisagent en reis zelf heel veel veelal naar luxe hotels ik ben geen budget traveller maar nu kwam ik dit super leuke hostel tegen aan t strand in Salvador Bahia:
http://www.chelagarto.com/index.php/en/hostels-in-brazil.html

Informatie over kaarten voor de feesten bloco’s / camarote’s
http://home.centraldocarnaval.com.br/

Wie heeft er zin om mee te gaan? :zon02:

Hey Ghita

Als reisagente mag je altijd melding maken bij je klanten over mijn aanwezigheid hier in Salvador hoor (trouwens voor wat hoort wat :wink: onze guestroom staat open voor iedereen.

Ik hoop je in elk geval eens te ontmoeten als je hier te plaatse bent

Greetz from the tropIX

Hoi Githa, Ik wil ook mijn maand Brasil met de carnaval in Salvador beginnen. Ik ben benieuwd of je al mensen gevonden hebt!

Als je het gezellig vindt een ouwe taart uit denbosch mee te nemen hou ik me warm aanbevolen.

groetjes,
gabykonings@rocketmail.com

Hey githa,

Ik Ben Daphne 26 jaar en kom uit Amsterdam…
Ik vroeg me af of je al mensen heb om mee naar carnaval te gaan? En hoelang wil je gaan Dan? En vanaf welke datum?

Groetjes daphne

Oja mijn Facebook is daphnevtpadje of email thug_Daphne@hotmail.com

Hey Gitta,

Ik vertrek over exact 12 dagen naar Salvador de Bahia om er Carnaval te vieren… ik ga alleen naar daar, maar logeer bij een vriendin van mijn braziliaanse danslerares. Als je zin hebt om af te spreken daar, moet je het maar laten weten. Voor mij is het de eerste keer Carnaval, dus ik ben ik heel erg benieuwd…

Groetjes,

Sarah

Het carnaval nadert met rasse schreden!

Toch nog even waarschuwen aan allen die hier in Salvador komen vieren : WEES VOORZICHTIG met wat je meeneemt op straat (géén dure camera, onnodig veel geld, horloge, halskettingen, ringen kortom vermijdt alles wat op 1 of andere manier de aandacht trekt van kruimeldieven die in grote getallen op gang zijn en het ook op jou gemunt hebben)

Geloof me, dankzij je voorzichtigheid heb je quasi 100% slaagkans op een aangenaam carnaval.

Geniet van jullie verlof en wie weet kunnen we eens met een hele nederlandstalige groep afspreken hier.

Tropische groet van een quasi-Salvadoriaan.

Hallo Githa en de anderen,

Wij, Mark (32) en Kim (30), zijn momenteel nog in Porto Seguro maar vanaf 2 maart zijn in Salvador om daar Carnaval te vieren. Het lijkt ons leuk om met andere mensen carnaval te vieren dus wie weet kunnen we met z’n allen wat afspreken.

We horen het wel!

Groetjes,
Mark & Kim