Wie vertrekt ook in juli naar Australie?

Hoi Hoi,

Ik ben van plan om begin juli weer naar Australië te vertrekken… of naar Melbourne of naar Adelaide… maar wil iig beide verkennen. ongeveer een week of zes en daarna vlieg ik naar Nieuw Zeeland.

Meer mensen die ongeveer dit plan hebben? zou alleen al leuk zijn om met iemand naar Oz te vliegen… die vlucht is zoo lang. en wie weet wat leuke tours doen in SA en Vic of uiteraard een autootje huren…

same plans? let me know!

[EMAIL=“tinekehaken@aol.nl”]tinekehaken@aol.nl

Grtz Tineke

Hey ik ben ook van plan in juli naar Melbourne te gaan voor vriendin + familie en ik heb een hekel aan alleen vliegen! Heb je al een ticket geboekt, wanneer zou je ong. gaan? Groetjes Marloes.

Hey Marloes,

Ik zou t liefste in de laatste week van juni of eerste week juli vertrekken…
Heb nog geen ticket… is ook zo geboekt immers…

Wanneer ga jij? ja joh alleen vliegen is zo vreselijk saai!! alleen t wachten al op de vliegvelden…

grtz Tineke

Ik weet het, ben er nu 2x geweest en ik wil er zo graag heen, maar dat vliegen is ff doorbijten. Ik wil precies in dezelfde periode als jij, zo vanaf 28 juni :thumbsup:. Heb ook nog niet geboekt maar wel al veel gezocht en wat goede tickets gevonden. We zouden dus wellicht in elk geval samen kunnen vliegen. Wanneer ben je van plan weer terug te gaan naar NL? :smile:

super ja!
Ik blijf zo’n vier tot zes weken in oz… ga daarna naar New Zealand (samoa en/of Cook Islands) en USA… moet 5 november weer terug zijn in NL, dan is mijn wereldticket afgelopen…
moet nu een enkeltje kopen.
waar wil jij precies heen? wat heb je allemaal al gezien?

Ik moet het zuiden nog zien.

:dag:

Oke, op die manier. Ik wil 9 weken blijven (Melbourne) maar weet nog niet of en waar ik veel rond ga reizen, want ik ga voornamelijk om familie en vrienden op te zoeken, dus die plannen maak ik ter plekke denk ik. Ik heb het zuiden wel al gezien ;). We zouden dan in elk geval de heenvlucht het leed kunnen delen :wacko:.

heyyy

sorry…late reactie…
Ik heb mijn vlucht zo goed als zeker geboekt… vlieg op 26 juni 1200 weer naar Oz:vak01:… heb jij al een datum in gedachten?? zo niet…dan zeg ik…neem deze… gezellig!

ik hoor t wel van je…

:dag: groetjes Tineke