Wie o wie is in Canberra en houdt van gezelligheid?

Hoi allemaal,

Ik ben Maura, een vrolijke, enthousiaste meid van 20jaar. Ik ben begin december aangekomen in Canberra waar ik de komende 5 maand als aupair werk. Begin juni ga ik voor 2 maand backpacken langs de oostkust. Ik ken nog niet veel mensen in Canberra en het lijkt me leuk om meer mensen te leren kennen die hier ook verblijven en mensen die het leuk vinden om in de maand juni en/of juli een stukje samen te reizen. Ik heb nog geen concrete plannen, maar wil een beetje van alles mee maken; de feestjes, de natuur, cultuur en noem maar op!

Dus lijkt het het je ook leuk om een keer een drankje te doen of centrum in, of andere leuke dingen, stuur me een berichtje :slight_smile:

Groetjes, Maura

Hoi Maura,
Het duurt nog een weekje, maar op 19 januari arriveer ik in Canberra, ook om te werken als au pair:) Misschien kunnen we dan een keer afspreken. Ik kan misschien niet met je reizen omdat ik als het goed is 6 maanden daar blijf werken en daarna ga ik reizen.
Ik hoor wel van je.

Groetjes Yvonne

Hoiii!

Wat leuk :slight_smile: waar kom je vandaan en waar ga je werken als aupair in Canberra? En heb je er zin in? Bereidt je maar voor want het is hier goed warm! Heb je ook een mailadres of facebook? kunnen in contact blijven!

Groetjes Maura