Wie neemt mij mee naar Cape d'agde?

Hoi,

Ik ben een Nederlandse vrouw van 47 en wil graag eens naar Cape d’agde, maar niet alleen…:vak02:
Ik ben spontaan, eerlijk, open en ondernemend en ben vrij om te gaan.

Heeft er iemand een plaatsje over en wil je een gezellige tijd samen doorbrengen?

Stuur me dan een berichtje en we bespreken hoe en wat.

Groetjes en tot gauw?

Hey traveltijger. Ik ben nu nieuw hier en dit is mijn eerste bericht. Ik heb al lang interesse om naar Cap d’agde te gaan, maar alleen is maar alleen en vooral mannen alleen worden niet overal toegelaten; ik zie dat jij in Neeroeteren woont, dat is dicht bij. We kunnen elkaar best vooraf eens ontmoeten en samen bespreken hoe we onze wens kunnen vervullen?
Groetjes.
Aloisius (nick naam)

Ik las jouw oproep om samen een reisje te boeken op reisgenotenforum waarin je mensen oproept om mogelijk samen op vakantie te gaan. Ik ben een man van 58 jaar oud, klein van stuk, 1.68 meter, jong van geest en leden en ik woon in Zutphen en ga graag richting de Middellandse Zee met een gezellige vrolijke vrouw.
Als je interesse hebt hebt hoor ik graag waar jouw interesses liggen en wat precies de bedoeling is, als je nog vragen hebt hoor ik die ook graag van je.

Groetjes, Dolf