Ik vroeg me af wie er allemaal kijkt naar de turkse serie op nederland 3 iedere zaterdag van ong half twee tot kwart voor 3. De serie heet: Asmali konak
Ik volg het verhaal al helemaal van het begin en heb ook de film gezien… vind het echt een hele mooie serie… Alleen vind ik het jammer dat nederland 3 af en toe de serie niet uitzendt…
als er iemand ook naar de serie kijkt zou ik graag willen weten wat die er van vind…dus geef je mening…
ik kijk er ook soms naar. vind het leuk om te kijken. sommige vrouwen helemaal gesluiered, en andere weer iet, zo als die wat net dat kindje gekregen heeft.
zaterdag zat ik ook weer voor de tv, helaas, geen serie. volgende week maar weer dan.
Als ik thuis ben kijk ik ook graag naar deze serie. Probeer dan ook wat woorden op te pikken die ik ken en goed naar de klankkleur van de taal te luisteren. Onze uitspraak blijkt toch vaak niet echt goed te zijn.
Heb van de zomer wel proberen te oefenen met m’n zwager, daar in Side.
Hoop dat we nog lang kunnen genieten van deze serie.
Filik ik zat zaterdag ook voor de tv helemaal klaar alles binnen handbereik want ik kom geen cm van de tv vandaan ik ben echt verslaafd, was die er niet dat was echt balen…
Besmile… ik denk dat de serie nog wel een tijdje uitzend…Ik had ook gehoord dat er binnekort nog een bekende serie van turkije op de nederlandse tv wordt uitgezonden mits de kijkcijfers van Asmali konak hoog zijn… Weet iemand daar iets van af…
Leuk dat er belangstelling is voor de serie… Ik ben wat dat betreft echt gigantisch verslaafd geraakt aan die serie…
de serie komt vanaf 9 september weer tot halverwege december… dus voor de echte fans wordt het 5 zaterdagen zonder asmali konak zitten.
maar mensen het is de moeite waard om de serie te zien…echt heel mooi en de film van asmali konak (hayat) die is ook geweldig…wel een beetje emotioneel maar dat is juist heerlijk… haha:D:D
Heey Yasemin 18…
Heb jY de Film dan van Asmali Konak Hayat met Nl Ondertiteling??
laat me dan iets weten want ik wil hem ook zooo graag hebben/zien…
Gr PersianBabe*
Ben op het moment in Turkije en daar is de serie ook (weer) op tv! Hoewel ik redelijk Turks spreek snap ik er de ballen niet van! Zal blij zijn als ik Thuis weer met ondertiteling kan gaan kijken!
Ja er is iemand die mij een aantal DVDS met de eerste zoveel afleveringen heeft gestuurd! Zal eens kijken of ik haar email nog heb, contact met haar opnemen en er dan op terug komen!!