Wie kent het bedrijf Dell in casablanca?

Hallo mensen

Ik wil graag in casablanca gaan werken.
en nu zag ik een vacature bij Dell in casablanca.
Ik wil graag reactie van mensen die de bedrijf kennen of daar hebben gewerkt of iets.

Graag reacties

Siham

het bedrijf :wink:

Hallo jihane

Kun je misschien wat meer vertellen.
Werk je daar of ken je iemand die daar werkt.

nee, helaas niet… ben zelf ook hard opzoek voor een stagebedrijf voor volgend jaar. heb inmiddels al een aantal mails verstuurd, maar krijg nauwelijks antwoord -_-‘’ Dat is wel vervelend. Ik heb inmiddels gereageerd op de vacature waar jij het over hebt echter wacht ik nog op antwoord. Ik beloof je te informeren als ik een reactie ontvangen heb… :wink:

mvg Jihane

Hey, ik heb net een mailtje gekregen van DELL… Niet echt vertrouwelijk lijkt mij… ik vroeg informatie over een stageplek in hun bedrijf… (stuurde een mail in het nederlands) en ik kreeg een mailtje terug (in het engels) dat ze mijn CV en telefoonnummer willen hebben om te zien of ik geschikt ben. Aangezien ze ‘‘opzoek’’ zijn naar een ‘‘nederlands sprekende’’. Kortom, ik denk dat het een standaard bericht is, die gestuurd wordt naar elke nederlander die reageert omdat ze in Marokko stage willen lopen.

NIET DOEN DUS! dadelijk bega je een grote fout en verstrek je vertrouwelijke gegevens.

hoi jihane

ik heb al contact gehad met Dell. het is een amerikaanse bedrijf, dus ze zijn engelstalig,
maar ze zijn een jaar geleden begonnen met een nederlandse project daarom het engelse.
en je krijgt ook een telefoontje in het engels en in het nederlands van iemand van daar over de eventuele stageplek.
ik wil gewoon kijken of er mensen zijn die er werken en hoe het daar is.
het is een van de betrouwbare bedrijven in marokko.
dus ik wil pas in september daar werken, en hun hadden werk vanaf nu. dus daarom wacht ik even af tot de zomerperiode en dan probeer ik het weer.
maar ik heb mensen van Dell gesproken en ze zijn wel goed.

succes met het vinden van een stageplek.
vanaf wanneer wil je daar starten?
en kom je zelf ook uit casablanca?

Hoi,

Oh, oké nou sorry voor het valse berichtje dan… XD. Ik vertrouw het niet zo snel, maar goed, ik geloof je en zal er dan wel op reageren, wie weet.
Ik wil er volgend jaar pas starten(waarschijnlijk december/januari), maar het lijkt mij verstandig nu alvast te gaan zoeken aangezien het niet makkelijk is een stageplek te vinden in Marokko. Ik kom niet uit Casablanca, ik kom uit Tanger, maar aangezien ik familie heb ik Casablanca,Tanger en Rabat en ik goed contact heb met mijn familie uit Rabat en Casablanca ben ik opzoek naar een stageplek in die omgeving.

Hallo Jihane,

is Econocom in Salé (Rabat) iets voor jou???

http://www.econocom.com/nl/jobs/jobs-zoeken?tid=75&tid_1=All

Hallo Siham,

Moet jij perse in Casablanca een baan willen hebben of kan het ook ergens anders ???

hallo

nee ik wil alleen in rabat werken als het bij de nederlandse consulaat is.
maar anders niet.
ik woon in casablanca dus wil lievcer niet nog reizen.

Heb jij ook gekeken bij Nimar (Rabat). Onlangs hadden zij twee vacatures open staan

http://www.ru.nl/nimar/nederlands/werken-marokko-nimar/

ze hebben geen vacature open staan voor een marketing communicatie medewerker…

toch wil ik je bedanken voor je hulp:)

Hey

Ik heb onlangs een werk aanbieding gekregen van Dell marokko. Heb jij ondertussen al meer info gekregen over deze firma?

hallo,

mag ik vragen welke vacature ze je hebben aangeboden?
nee ik werk er niet. ik heb een tijd geleden ook een aanbod voor een baan gekregen alleen moest ik gelijk beginnen, maar dat kan ik niet, want ik wil pas in september beginnen.
daarom wil ik weten of ze constant mensen nodig hebben.
ik heb veel goeie dingen gehoord over dit bedrijf.

ik hoor graag van je

Het is als Commercieel Ingenieur, maar voila ik wil mij graag in marokko vestigen en zoek daarom een job in het IT sector. Het salaris is wel laag tegenover wat ik win in Belgie.

Ik woon zelf in Casablanca. Ik ken iemand die werkt bij Dell een vriend van vroeger. In tegenstelling tot wat Jihane eerder zegt is Dell een zeer professionele organisatie. Dat kunnen we niet zeggen van Econocom.
Dell is een Amerkaans bedrijf, als jij er in het Nederlands een mail naartoe stuurt dan moet je niet gek opkijken dat je een standaard bericht terugkrijgt. De mensen bij Personeels Zaken die spreken namelijk geen Nederlands. Ik heb zelf voordat mij eigen bedrijf goed liep ook daar gesolliciteerd en de indruk die ze bij hebben achtergelaten was wel goed. Ik ben ook bij Econocom geweest die hebben mij niet kunnen overtuigen.
Uiteindelijk ben ik gelukkig eigen baas geworden. Mijn wens is uitgekomen en dit is natuurlijk veel beter. Aan de andere kant als ik niet verkoop dan heb ik geen inkomen dat is de andere keerzijde. Maar ik vertrouw wel op mijn eigen verkoop vaardigheden:zon02:.

Hallo allen,

Ik heb even een vraag, ik ben accounts payable/boekhoudkundige medewerker, mijn vraag luidt, is in Casablanca vraag hiernaar?

Dank voor de medewerking!

Groet