Hallo allemaal, is er iemand bekend met camping blucamp in campiglia mattitima in Toscane. Is het inderdaad zo’n rustige en mooie camping als op de plaatjes? En weet iemand of de plaatsen met prive sanitair niet al te klein en d, Bibiicht op elkaar zijn? Bedankt voor de info
Hé! Ik ben een paar jaar geleden naar camping Blucamp geweest en het is zeker aan te raden als je van wat rust en een mooi landschap houdt! Het is er heel mooi. De tenten enzo staat eigenlijk op een berg en zo heb je mooi uitzicht en het is er echt rustig, er komt geen massa-toerisme die daar hun eigen disco gaan bouwen om zo maar te zeggen. Toen ik er kwam, was bijvoorbeeld ook het zwembad heel rustig. Ook het eten in het restaurant is zooo lekker
Toen we weggingen misten we dat echt, vooral de bruciette (geen idee hoe je het schrijft :blink: )! De camping is van een familie die dan ook met zijn allen de bediening regelen en in de keuken staan. Al met al is de camping dus zeker aan te raden, wij hebben het ook aan anderen aangeraden en die waren er ook zeer tevreden over! Ik hoop dat je wat aan dit lange verhaal hebt! Veel plezier alvast!
Groetjes van mij!
Bedankt Missy, ik ga voor mijn rust op vakantie, dus het zal mij daar dan ook wel bevallen Groetjes Bibi