Wie kan mij helpen? Ik wil 16-5 voor 6 weken wonen en werken in Engeland

Wie kan mij verder helpen?
Ik ben Lisette, 26 jaar en wil graag de Engelse taal onder de knie krijgen voor de universitaire studie 'orthopedagogiek welke in september start.
Ik zou graag 16-5 t/m 29-6 dit jaar naar Engeland willen. Het liefst zo goedkoop mogelijk anders gaat het me niet lukken. Ik had bedacht om bij een Engels gezin in te trekken, omdat het risico is wanneer je inwonend bent bij een Nederlands gezin, je snel terug valt in de Nederlandse taal.
Daarnaast hoopte ik mijn onderdak daar te verdienen. Ik ben een harde werker en het maakt me niet uit wat ik moet doen. Het liefst ook hier in een (wisselende) Engelstalige omgeving.
Waarom wisselend… omdat ik denk dat bijvoorbeeld werk als een au-pair niet zorgt voor voldoende afwisseling met mensen en dus de taal.
Ik ben zelf al jaren werkzaam in de zorg, maar dat hoeft van mij niet persé in Engeland. Het mag zeker wel. Ik ben hierin in ieder geval erg flexibel.
Tot nu toe is het maar wat lastig de juiste connecties te vinden om dit te realiseren, en de tijd begint te dringen.
Is er hier iemand die mij verder kan helpen? Via een organisatie wilde ik het niet doen, hierbij komen nog al vaak extra kosten kijken.

Ik hoor graag van degene die mij verder kan helpen!

Hartelijke groet,
Lisette