Wie Kan Me Helpen Met Mn Droombestemming?

… weet in mn hoofd al wel hoe het eruit zou moeten zien.
Ik zal beginnen met me voor te stellen: Ik ben Maite, 22 jaar en woon in Belgïe. Heb een heel goede job momenteel maar IK WIL MEER!
2 jaar geleden ben ik 2 maand door maleisïe en Thailand getrokken en vorig jaar heb ik 2 maand Frankrijk, Spanje en Portugal met de auto(met mn surfplank bovenop) gedaan, dus het zou niet de eerste keer zijn dat ik erop uittrek, heb de smaak van het reizen te pakken…
Zou graag een half jaar (ofzo) naar een droomplaats gaan om er vrijwilligerswerk te doen. Heb nog geen specifieke plaats in mn hoofd maar ze moet wel aan de zee liggen en liefst dan nog aan een zee met golven zodat ik kan surfen…
Had gedacht aan Thailand maar iedereen die andere suggesties heeft (denkende aan het vrijwilligerswerk / surfen), zou mij heel hard helpen!!!
Alvast bedankt voor jullie ideeën, START BRAINSTORMING!!!

Hoi Maite
Ik vertrek in augustus naar Bolivia om daar vrijwilligerswerk te doen en zoek nog iemand die mee wil!
Over de surfmogelijkheden heb ik alleen nog niks gehoord ;o)

Wat dacht je van Costa Rica? Ik ben zelf geen surfster maar heb gehoord van anderen dat je in Costa Rica super goed kan surfen en er zijn ook echte surf plaatsen (niet de mooisten naar mijn mening).

Ik heb er 1 jaar gewoond (studie) en weet dat de natuur er super is. Ook zijn er heel veel vrijwilligersprojecten met name op ecologisch gebied.

Wie weet heb je hier wat aan, je kunt me altijd mailen voor meer informatie over CR.

Succes,
Matzen