Wie is er de komende maand te vinden in en rond Montenegro?

Hi! Ik (24v) vlieg morgen naar Split (Kroatië) om vanaf daar rond te gaan reizen voor 5 weken. Reis in principe alleen maar vind het altijd leuk om onderweg mensen te leren kennen en soms een stukje samen te reizen. Dus, wie er nog meer in die regio te vinden de komende tijd?

De route die ik in gedachte heb is als volgt: Vanaf Split naar Dubrovnik, om daarna de grens over te steken naar Montenegro. Daar eerst wat plaatsen langs de kust ontdekken (waarschijnlijk verblijven in Kotor en Budva) en daarna via Ulcinj nogmaals de grens oversteken om even in Albanië om het hoekje te kijken. Het berggebied schijnt daar fantastisch te zijn dus hoop wat mede-hikers te vinden die met me mee naar Valbone willen (hoewel niet al te serieuze hikes, laat mn bergschoenen thuis). Na een paar dagen weer terug naar Montenegro om daar het binnenland te verkennen en dan via Sarajevo en evt. ook Mostar weer terug naar Split, vanwaar ik weer naar huis vlieg.

Het is maar een planning en kan natuurlijk elk moment omgegooid worden, maar het geeft een idee van het gebied waar ik het over heb :wink: Lijkt dit je wat of ben je toevallig toch in die buurt te vinden? Laat het me weten!